תיירות

ישראייר, אל על וארקיע בצרות? פוליסות הביטוח עשויות להתבטל

נוכח פרוץ המלחמה בעזה וירי הרקטות כלפי מרכז הארץ, הודיעו חברות הביטוח המבטחות את חברת אל על, ארקיע וישראייר כי בהתאם לתנאי פוליסות הביטוח עליהן חתומות חברות התעופה, בתוך שבעה ימים מיום ההודעה תהיינה רשאיות חברות הביטוח לבטל את פוליסות הביטוח. המדינה עשויה להעמיד ערבות במיליארדי דולרים
מערכת ice |  2
ארקיע, אל על (צילום פייסבוק/ ארקיע, אל על)
ועדת הכספים בראשות ח"כ משה גפני, תקיים מחר (חמישי) בשעה 11:00 דיון בנושא 'אישור מסגרת ערבות מדינה לענבל חברה לביטוח בע"מ עבור מתן ביטוח סיכוני מלחמה לחברות התעופה הישראליות'. 
נוכח פרוץ המלחמה בעזה וירי הרקטות כלפי מרכז הארץ, הודיעו חברות הביטוח המבטחות את חברת אל על, ארקיע וישראייר כי בהתאם לתנאי פוליסות הביטוח עליהן חתומות חברות התעופה, בתוך שבעה ימים מיום ההודעה תהיינה רשאיות חברות הביטוח לבטל את פוליסות הביטוח.

במטרה להבטיח את רציפות פעילות חברות התעופה הישראליות מבוקש אישור ועדת הכספים להקצאת ערבות מדינה לחברת ענבל לכיסוי התחייבויות ועלויותיה בנוגע לפוליסות שתנפיק ענבל עבור מתן ביטוח סיכוני מלחמה לחברות התעופה בסך כולל של 5 מיליארד דולר.
הפוליסה תונפק בפועל ככל שפוליסת הביטוח שברשות חברות התעופה הישראליות תבוטל או תצומצם. בבקשה שהוגשה מצד החשב הכללי, מציין החשב כי נוכח רגישות העניין, הוא מבקש כי הדיון יהיה חסוי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ריבונו של עולם, גפני ? הבן אדם חרדי
    אני 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרי יש לו אינטרסים למען חרדים, איך אדם כזה אמון על כל הציבור ? טוב ויתרתי כבר, ישראל ככה תתנהל וזה מה יש. מדינה של חסרי מודעות.
    סגור
  • 1.
    לקחתם יותר מאף ש"ח תחזירו
    ויקי 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אין ביטוח בשביל מה שילמנו? גנבים
    סגור