תיירות

האם בקרוב לא נצטרך דרכון כדי לטוס ליעד האהוב הזה?

לפי שרת התקשורת בסינגפור, בקרוב הממשלה תשיק רפורמה חדשה שתאפשר לתיירים ממדינות העולם להיכנס לעיר-מדינה ללא צורך בדרכון. בפועל מדובר בהליך המתנהל בצורה ביומטרית חסרת תקדים
מערכת ice | 
דרכון (צילום shutterstock)
מהפך בעולם התעופה. בסינגפור הודיעו לאחרונה על רפורמה חסרת תקדים שבמסגרתה המגיעים לעיר-מדינה לא יידרשו יותר להציג דרכונים בפני רשויות ההגירה בנמל התעופה. לפי שרת התקשורת המקומית, הרפורמה תושק רשמית בתחילת 2024 בנמל התעופה שנחשב לטוב ביותר בעולם - צ'אנגי.
לפי ההחלטה שאושרה בממשלה, המהלך יאפשר לנוסעים לנוע בקלות יותר בשדה התעופה והם לא ידרשו להציג את הדרכון שלהם פעם אחר פעם בשלבי היציאה מהשדה. התוכנית מציעה כי אלו שלהם דרכון ביומטרי יהיה מעין אסימון שעימו ינועו בשרשרת הנקודות בנמל התעופה. משמעות הדבר היא כי אזרחי מדינות שלא מנפיקות דרכון ביומטרי לא יוכלו ליהנות מהשירות, ויותר מכך כי ייתכן שהמדינות השונות יצטרכו לאשר הליך שכזה.
לפי N12, נמל התעופה צ'אנגי הוא כאמור אחד הטובים בעולם, ובו נוכל למצוא קולנוע, בריכה, חדר כושר, גנים ציבוריים ועוד. בחודש יוני האחרון עבור בנמל לא פחות מ-5.12 מיליון נוסעים - ההיקף הרחב ביותר מאז פרוץ מגפת הקורונה. כיום מוקם בנמל טרמינל חמישי שמטרתו, בין היתר, להתמודד עם הצפיפות ההולכת וגוברת ועם החשש שמהדבקה המונית נוספת בנגיף הקורונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה