תיירות

חברת התעופה הטובה בעולם נחשפת: עם מי הכי מומלץ לטוס?

ארגון חוויית הנוסעים בתעופה APEX דירג את חברות התעופה המצטיינות לשנת 2024 בקטגוריות שונות. במקום הראשון בשירות תא הנוסעים הטוב ביותר זכתה חברה טיוואנית - וגם חברת אל על שלנו זכתה לציון לשבח 
מערכת ice |  3
טיסה (צילום unsplash)
אז מי חברות התעופה הכי טובות בעולם? APEX, "ארגון חווית הנוסעים בתעופה", פרסם כמדי שנה את דירוג חברות התעופה לפי קטגוריות שונות, וכלל ברשימה גם את חברת אל על.
פרסים הוענקו עבור שירות תא הנוסעים הטוב ביותר ובו זכתה בתואר חברת EVA Air הטייוואנית. בתחום הבידור הטוב ביותר בטיסה זכתה סינגפור איירליינס. בתחום המזון והמשקאות הטובים ביותר זכתה קטאר איירווייס. בתחום נוחות המושב הטובה ביותר זכתה קטאי פסיפיק. אפילו על ה-Wi-Fi הטוב ביותר חולק פרס, בו זכתה דלתא איירליינס.

החברות הבאות זכו בפרס על מחויבות לשירות לקוחות, בטיחות ובקרה יוצאי דופן: סינגפור איירליינס, סעודיה, קטאר איירווייז, KLM, ג'פאן איירליינס, טורקיש איירליינס, אמירייטס, שיאמן איירליינס.
דירוג APEX מודד את 600 חברות התעופה המובילות בעולם, ומתבסס על חוות דעת של הלקוחות עצמם,  ביותר ממיליון טיסות שהופעלו ע"י 600 חברות תעופה שונות מכל העולם, אשר נבחנו והשפיעו על הדירוג השנתי.
 
גם חברת אל על דורגה בסקר, כאשר דורגה זו השנה השלישית ברציפות בין 40 חברות התעופה שזכו לציון המירבי של חמישה כוכבי שירות. הדירוג בקטגוריית חוויית לקוח, מתייחס לחוויית הטיסה בהיבטים שונים הכוללים את נוחות המושב, מערכת הבידור, השירות ועוד.
חברות נוספות בציון המירבי של 5 כוכבים: אייר קנדה, אייר פראנס, אמריקן איירליינס, איתיחאד, קטאי פסיפיק, דלתא, לופטהנזה, סוויס, וירג'ין אטלנטיק ועוד.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כתה אל על משלמת על מנת לזכות
    דניאל 09/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    Apax היא חברה שחברות תעופה משלמות כדי להכנס לתחרות... מעניין כמה אל על שילמה השנה כדי ל"זכות"....עם אוכל שף (גרוע) ופרזנטורים יקרים ! אל על מוציאה כספים כאילו היא חברת ענק ולדיילים שלה... משלמת גרושים. בושה להיות דייל באל על שלא יכול לשלם שכר דירה
    סגור
  • 2.
    נוחות המושב??
    זאב 09/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מאוד מעריך את השרות של הצוות האוירי בזמן הטיסה,בהחלט שאפו..אבל..נוחות המושב,אתם עושים צחוק,לשבת במושב זה כמו להיות בצינוק,במיוחד כשנוסע לפניך מטה לאחור,את גב,המושב.אוכל,נו,באמת..
    סגור
  • 1.
    צוחק על כל השאר
    קוקו במבינו 09/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בקטגורית הדיילת השעירה ביותר זכתה דיילתשל חברת אל על . הדיילת הניפה את הגביע אבל אמרו לה להוריד את הידיים כי ראו לה את שערות בית השחי שכמובן לא גולח מזה שלוש שנים.
    סגור