תיירות

מה עשתה כוכבת קטנטנות במהלך שהותה בארץ?

הכוכבת של הסדרה האייקונית "קטנטנות" תרים מופע גדול בחנוכה הקרוב, ולכבודו היא הגיעה ארצה כדי לעשות חזרות וגם כדי ליהנות מהשמש של תל־אביב. במהלך הבילוי שלה בבריכת המלון היא זכתה להפתעה ממנהלת של זמר ישראלי מוכר
מערכת ice |  1
נדיה די צלו (צילום רפי דלויה)
כוכבת הסדרה האייקונית "קטנטנות", נדיה די צ'לו, מבקרת בימים אלו ממש בארץ הקודש. הכוכבת הגיעה להקלטות וחזרות לקראת המופע שלה שיעלה בחנוכה הקרוב, וכשהיא לא בילתה את זמנה בעבודה הקשה היא נהנתה בבריכת המלון שבו שהתה.
נדיה, בת ה-34, היא כאמור כוכבת הסדרות האהובות "קטנטנות" ו"המורדים", והמלון שבו בחרה לשהותה הוא "אינדיגו" שבתל־אביב. ממש כפי שנדרש בחום הזה היא ניצלה את ימי השמש הלוהטים כדי לבלות בבריכה על הגג של אינדיגו. במהלך הבילוי פגשה את המנהלת של הזמר דודו אהרון והשתיים אפילו שוחחו על שיתוף פעולה אפשרי בינה ובין הזמר.
 
למעריצים שזכו לראות את הכוכבת ציפתה הפתעה – על אחת מאצבעותיה של נדיה יש קעקוע חדש בצורת מגן דוד. נדיה תעזוב מחר את הארץ, אך כמובן תחזור לקראת עליית המופע בחנוכה.
נזכיר כי די צ'לו היא ממש לא הכוכבת היחידה שתככב בקיץ על במות ישראל. כוכבת הטלנובלה, השחקנית והזמרת לאלי אספוסיטו, תגיע להופעה בישראל שתתקיים בהאנגר 11 בתל אביב ב-5.9, זו תהיה הופעתה השישית של כוכבת הטלנובלה הארגנטינאית בארץ.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה לחרטט? הקעקוע
    עדן 08/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא חדששששש
    סגור