תיירות

חברת התעופה הזו עוזבת את ישראל: הסיבה למהלך נחשפת

חברת התעופה הפנמית Copa Airlines מפסיקה את פעילותה במדינת ישראל. מדובר בהחלטה מסחרית נטו של חברת התעופה הצנועה והיא רק חלק מתוכנית ארגון מחדש שעוברת החברה לאחרונה. בכלל, בענף התעופה העריכו כי דווקא מדובר בלא פחות ממהלך פוליטי של חברת התעופה, שהייתה נתונה גם ללחצים לעשות כך לכאורה
מערכת ice | 
טיסות מבוטלות (צילום shutterstock)
בשורה לטסים לחו"ל? על פי דיווחים באמריקה, חברת התעופה הפנמית Copa Airlines מפסיקה את פעילותה במדינת ישראל. על פי הפרסומים, חברת התעופה הלאומית של המדינה באמריקה התיכונה, החליטה שהיא מפסיקה את כל פעילויות ה-Offline שלה ביעדים שאליהם אינה טסה ישירות. 
מדובר בהחלטה מסחרית נטו של חברת התעופה הצנועה והיא רק חלק מתוכנית ארגון מחדש שעוברת החברה לאחרונה. בכלל, בענף התעופה העריכו כי דווקא מדובר בלא פחות ממהלך פוליטי של חברת התעופה שהייתה נתונה גם ללחצים לעשות כך לכאורה.

יש לציין כעת, כי כתוצאה מההחלטה לסגור את הפעילות בישראל, החברה תפסיק את פעילותה בשוק המקומי החל מה-30.9.23, זאת כאשר מערכת ה-BSP  תיסגר למכירה החל מתחילת חודש ספטמבר.
לקראת הוצאת המהלך לפועל, חברת אופן סקיי שמייצגת את Copa Airlines בישראל: "ממליצה לסוכני הנסיעות וללקוחות לסיים את המכירה בתקופה הקרובה ולא להגיע לפעילות לקראת זמן הסגירה המצוין. ״בימים הקרובים תתקבל הודעה ישירה של חברת התעופה אשר תופץ בצורה מסודרת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה