תיירות

טסים ליוון? אתם בסכנה בעקבות מזג האוויר הקיצוני

יוון נמצאת בעיצומה של מערכת מזג אוויר חריגה, הכוללת טמפרטורות קיצון המגיעות עד ל-45 מעלות צלסיוס. המדינה נמצאת בהיערכות חירום מפני שריפות. למטיילים ביוון נמסר כי יש לעקוב אחרי דיווחי מזג האוויר ולנהוג בהתאם
מערכת ice |  1
מלון הבוטיק היוקרתי ביוון (צילום יח"צ)

הישראלים השוהים באזורי שריפה מתבקשים להישמע להנחיות גורמי החירום ביוון, כך על פי עדכוני הממשלה באתר gov.il, כאשר ישנה התראה חמורה על מערכת מזג אוויר חריגה במדינה השכנה.

יוון נמצאת בעיצומה של מערכת מזג אוויר חריגה, הכוללת טמפרטורות קיצון המגיעות עד ל-45 מעלות צלסיוס. המדינה נמצאת בהיערכות חירום מפני שריפות. למטיילים ביוון נמסר כי יש לעקוב אחרי דיווחי מזג האוויר ולנהוג בהתאם.
 



הרשויות המקומיות מוציאות התראות והודעות במידת הצורך, בנושא שריפות (לבעלי טלפונים נשלחות הודעות טקסט והנחיות אזוריות ממספר 112. ההודעות הן ביוונית אך ניתן לתרגמן בגוגל טרנסלייט או להעזר במקומיים דוברי אנגלית). 

ישראלים השוהים באזורי שריפה מתבקשים להישמע להנחיות גורמי החירום ביוון, ובמקביל לעדכן את השגרירות באמצעות קו החירום אודות מיקומם ופרטי ההתקשרות עימם 00302106705500. יש להשמע להוראות. למתכננים הגעתם למדינה: מומלץ לברר בטרם היציאה מהו המצב באזור אליו בכוונתם להגיע.
מי שנמצאין ביוון הם אוהדי בית"ר ירושלים שגרמו לבלאגן גדול ביציע הקבוצה בסלוניקי כאשר עשרות אוהדים מתעמתים עם שוטרים יוונים במהלך משחק הנערך בשעה זו ביוון. "אנחנו שמחים ונרגשים שהחלטתם להגיע לתמוך בקבוצה" נמסר בתחילת ההודעה: "המשחק חשוב ומותח ולאחר דיון עם ראשי אופ"א וכוחות האבטחה המקומיים הוחלט כי אוהדי הקבוצה יגיעו בדרכים הבאות: בשעה 16:00 תיערך נקודת מפגש במגדל הלבן ומשם אל האצטדיון, אוהדים שיגיעו לבדם ייתכן וייתקלו בקשיים בכניסה לאצטדיון, לא תתאפשר כניסה עם אוכל, שתיה או תיקים לאצטדיון, אוהדים שיגיעו עצמאית ייתכן ויעוכבו, תשתדלו להדפיס כרטיסים, בסיום המשחק אוהדי בית"ר יחכו ביציע עד לפינוי הקהל המקומי, אנו מדגישים כי אופ"א רואה פוטנציאל סיכון גבוה במשחק ולכן הדגש על התנהגות הקהל תיבחן בצורה מקסימלית, ביחד עם האהבה שלכם במשחק נעשה הכל לייצג את המועדון בכבוד".
 


כזכור, בית"ר ירושלים נענשה בהרחקה מהמפעלים האירופיים בעקבות פריצת האוהדים לאחר משחק גמר הגביע, עונש שבסופו של דבר הומתק להפחתת ארבע  נקודות ליגה.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין מה לעשות באסווירה ובוודאי לא לטוס ארקיע
    אני 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טיסות תמיד מאחרות, אפילו שתיה לא מגעגחם,יחס מזעזע, מטוסים ישנים , איכס של חברה בכל הרמות
    סגור