תיירות

הופעות של עדן בן זקן ונגה ארז בחינם: הפסטיבל בת"א מתחיל

פסטיבל "פורט לייב מיוזיק 2023" חוזר ובגדול לנמל תל אביב, ויוצא היום (12.7) לדרכו עם הופעה של נגה ארז בחינם. בשבוע הבא הפסטיבל ייחתם עם הופעות חינמיות לגמרי של מרסדס בנד (17.7) ועדן בן זקן שתחתום את הפסטיבל (19.7)
מערכת ice | 
עדן בן זקן (צילום פייסבוק/ עדן בן זקן)
נגה ארז תפתח הערב (רביעי) את פסטיבל הקיץ של נמל תל אביב "פורט לייב מיוזיק 2023", במסגרתו תוכלו ליהנות מהופעות חיות של מיטב האמנים הישראליים תחת כיפת השמיים בכניסה חופשית. בשבוע הבא: הופעות של זמרת העשור עדן בן זקן, מאיה דדון ולהקת מרסדס בנד תארח את רד בנד
הפסטיבל הקיצי בנמל תל אביב, אשר סוחף אליו מידי שנה עשרות אלפי מעריצים, יתקיים תחת כיפת השמיים ברחבת הדק המרכזית על במת 360 מעלות מסתובבת. הערב כאמור, תוכלו ליהנות מהופעה נגה ארז -  הכוכבת הישראלית הבינלאומית. ב-17.7 להקת הרוק המטריפה מרסדס בנד, מארחת להופעה אדירה את רד בנד. ב-19.7 עדן בן זקן, זמרת העשור/מאיה דדון, פריצת השנה (המופע הפותח).
 תחילת כלל המופעים הינה בשעה 20:30, כאשר כניסת הקהל תחל ב-19:30. הפסטיבל יתקיים ברחבת הדק המרכזית, על יד הקרוסלה, בנמל תל אביב. הכניסה כאמור חופשית לגמרי, מס' המקומות מוגבל ועל בסיס מקום פנוי בלבד, בהרשמה באתר נמל תל אביב. בעקבות עומסים ובעיות חנייה מומלץ להגיע בתחבורה ציבורית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה