תיירות

כך בתי המלון חוסכים על מוצרי ההיגיינה שאתם מקבלים לחדר

סרטון חדש בטיקטוק חשף לאחרונה שלא מעט מלונות ממחזרים את הסבונים שאתם לא עושים בהם שימוש עד הסוף בחופשה. על פי בסרטון, הסבונים עוברים הליך חיטוי, טחינה ואז עיצוב מחדש לכדי סבונים לכאורה חדשים
מערכת ice | 
מלון-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
מביאים לחופשה סבונים משלכם או משתמשים בסבונים שבית המלון מספק? ובכן, אחרי החשיפה הבאה אולי תרצו לחשוב שוב על החלק האחרון. סרטון חדש בטיקטוק, איך לא, חשף לאחרונה שלא מעט מלונות ממחזרים את הסבונים שאתם לא עושים בהם שימוש עד הסוף בחופשה.
בסרטון מוצג פס ייצור של מפעל שלכאורה מאגד סבונים קטנים וממחזר אותם. במקביל הסרטון מדווח כי למפעלים דומים מגיעים סבונים משומשים ממיליוני חדרים בבתי מלון ברחבי העולם. בסרטון ניתן לראות שהסבונים נטחנים, הופכים לבלילה אחידה ואז מוצקים לסבונים חדשים. למען הסר ספק, במהלך שרשרת המחזור הזו הסבון עובר חיטוי מלא.
עם זאת, מיליוני העוקבים שכבר ראו את הסרטון לא ממש התלהבו מהרעיון, ורבים מהם לא ממש שוכנעו שמדובר בסבון ממוחזר שמחוטא לגמרי ממה שהה עליו לפני. מנגד, היו אלו שדווקא התלהבו מהרעיון ואמרו שזו דרך נהדרת למחזר.
@scienceinsider What happens to the used soap you leave behind after your hotel stay? #Hotels #Recycling #Sustainability ♬ original sound - Science Insider

אנחנו במערכת פשוט מציעים לכם בפעם הבאה לזרוק את הסבון המשומש לפח וכך אולי תוכלו להיות בטוחים שהמלון לא יעביר אותו להליך מחזור מעין זה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה