תיירות

מלון חדש הושק בישראל: בעיר הזו תוכלו לבלות בחופשה הבאה

מלון רפאל האוס – מלון היוקרה  הראשון בראשון לציון נפתח אמש רשמית בהשקעה של 20 מיליון שקל, בכירי חברות התעופה והתיירות בישראל הגיעו לכבד
מערכת ice |  3
מלון-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בהשקעה של יותר מ-20 מיליון שקל הושק אמש (שני) מלון הבוטיק "רפאל האוס" – המלון הראשון בראשון לציון. במלון 30  חדרים מרווחים וסוויטה יוקרתית שעוצבו בסגנון קלאסי ואלגנטי שמתכתב עם ההיסטוריה של המבנה שעבר שימור והוקם במאה ה-18 ע"י הברון רוטשילד. 
בעבר שימש המבנה כבית הפקידים ובית העיריה ולאורך השנים שמר על אופיו, סגנונו ושורשיו. מפאת ההיסטוריה של המבנה נגזר גם הקונספט שלו - feel Rothschild. את המלון הקים איש העסקים ובעל המלון יועד סרוסי , תושב ראשון לציון בעצמו. 

קרדיט: אור מנו וטורי
עוד נכחו באירוע האב לבית סרוסי, ניסים סרוסי - בעלי קבוצת מאיה תור ומבעלי דיזנהאוז, לירן סרוסי - מבעלי המלון, ראש העיר רז קינסטליך, אורי מנצור בעלי חברת דלק ואורי סירקיס מנכל ישראייר ובעלי עסקים נוספים .

המלון בנוי בסטנדרטים ובאיכויות הגבוהות ביותר עם שימת דגש לפרטים הכי קטנים – הן ברמת המוצר, והן ברמת השירות ועד הפרטים הקטנים ביותר על מנת שכל אורח ירגיש לא פחות כמו הברון בעצמו. כשתגיעו למלון תקבלו כוס שמפניה וליווי אישי עד לחדר, בעת השהייה תוכלו ליהנות מפטיו מרווח ויפהפה מלא צמחייה, מוזיקה טובה ומטרקלין עסקים שיעניק לאורך כל  היום קפה, תה, מי חליטות תה ועוד פינוקים לצד פינת בריאות, עוגיות  וקראנצים.
החדרים מצוידים באבזור אקסקלוסיבי ומתקדם: מכונת קפה Nespresso, חליטות תה מסדרת גולד המובחרת של ויסוצקי, טלוויזיית סוני חכמה IPTV בגודל 55 אינץ' עם חיבור לנטפליקס ולערוצי Yes, פופקורן מתוק במהדורה בלעדית (בהגעה למלון), מיני מקרר, 2 בקבוקי מים, נעלי בית וחלוקים רכים ונעימים.

צילום: אורי אקרמן
מיקום המלון במרכז העיר הופך אותו לאבן שואבת עבור כל מרכזי התרבות ,ההיסטוריה והבילויים של העיר שנמצאים בסמיכות אליו וזה לא הכול – כי המלון יציע לאורחיו חבילת תוכן ותרבות עשירה הכוללת שיתופי פעולה ייחודיים עם מוסדות התרבות החזקים של העיר: מה- LIVE  פארק ראשון לציון ועד היכל התרבות בעיר.

צילום: אורי אקרמן
גם בגזרת הקולינריה צפוויים להירקם בקרוב שיתופי פעולה עם מגוון המסעדות שבעיר והשפים המובילים בארץ – כל אלה צפויים לתת חבילות איכותיות לאורחי המלון שבעזרתן הם יוכלו לחוות את העיר ואת מלון הבוטיק האיכותי בצורה מושלמת ומשלימה. מסעדה צפויה להיפתח בתוך המלון במהלך השנה הקרובה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    המאה ה19 לא ה18
    . 05/2023/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    במאה ה18 היה שם חול ואבנים, התכוונתם למאה ה19
    סגור
  • 2.
    מלון
    טל 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עד שעושים מלון לא עושים בריכה ספא ? תפרטו אולי מה יש במלון ? במקום לצלם את הרודף פירסום כל הזמן
    סגור
  • 1.
    מלון אקסלוסיבי ??
    אחד מהעם 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיקומו במדרחוב יהיה דווקא בעוכריו ; אולי תושבי המקום ישתמשו בו לעיתים בעת צרה, עתיד אין למלון !!!
    סגור