תיירות

בשורה לנופשים: נמצאה הנוסחה לחופשה המושלמת

האם נמצאה הנוסחה לחופשה המושלמת? סקר חדש שהתפרסם מסביר מה עליכם לעשות כדי להפוך את החופשה הקרובה למושלמת ובלתי נשכחת
מערכת ice | 
חופשה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הקיץ בפתח ועימו החופשה המפנקת עליה פנטזתם כל השנה. אז כיצד ניתן להבטיח כי החופשה המדוברת תהיה בלתי נשכחת? סקר חדש שנערך בקרב 2,000 מבוגרים בגילים 18-34 מצא את הנוסחה המושלמת.
כדי לצאת לחופשה המושלמת עליכם לצאת עם קבוצה של לפחות ארבעה אנשים וליהנות ממינימום ארבע חוויות חדשות. פרט לסימן ארבע, חשוב לצאת ולעשות משהו "בלתי צפוי". הסקר גילה ש-36% מרגישים ש"יציאה מאזור הנוחות שלך" הכרחית לטיול בלתי נשכח.
32% מאמינים שרכישת חברים חדשים היא המפתח לחופשה בלתי נשכחת וחשוב לנסות לפחות שלוש מנות חדשות שלא הייתם מנסים ביום רגיל.
הסקר, שהוזמן על ידי חברת הנסיעות החברתיות לבני 18-35, Contiki, ונערכה על ידי OnePoll, חשפה כי טיול בלתי נשכח יכלול 45 תמונות ו-15 סרטונים שצולמו כדי ללכוד את ארבעת "הרגעים המושלמים" שהם רוצים לחוות. המשיבים עמדו בממוצע של שבע נסיעות בלתי נשכחות כל אחד, בעוד ש-29% מאלה שנסעו לבד מרגישים שהחופשות האלה יצרו יותר זיכרונות מכל אחת אחרת.
"הסיבה שאנחנו נוסעים היא, בבסיסה, ליצור זיכרונות – בין אם זה מאותו רגע מושלם או לנסות משהו חדש מחוץ לאזור הנוחות שלנו", הסבירה רייצ'ל סטורי, מנהלת המותג של Contiki, בהצהרה. "חקירת יעד ותרבות חדשים פותחת את עצמך אל הלא נודע עם הפוטנציאל ליצור זיכרונות שיכולים להימשך כל החיים כאשר אתה גורם לכל רגע להיחשב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה