תיירות

טסים לתאילנד? זה המס החדש שיכאיב לכם בכיס

הטסים למדינה האקזוטית יצטרכו לשלם, על פי התכנון של הממשל, מס בגובה של עד 1,000 באט כדי להיכנס למדינה דרך שדות התעופה וכ-500 באט אם יעשו זאת דרך היבשה או הים
מערכת ice |  2
כרטיס טיסה (צילום freepik, shutterstock)
מתכננים לטוס לתאילנד? יש לנו חדשות לא כל כך טובות לכיס שלכם. בקרוב, תיירים זרים שיגיעו בקיץ הקרוב, צפויים לשלם קצת יותר מאחר שהממלכה החליטה להחיל מס על כל הנוסעים הזרים מיוני 2023. מעתה, יהיו שני תשלומים שונים הקשורים לדרך ההגעה למדינה.
המסלול הראשון, בסכום של כ-1,000 באט שהם בסך הכול כ-100 שקל, קשור למטיילים המגיעים בטיסה למדינה, בעוד שתיירים שיגיעו דרך היבשה או הים, ייפרדו רק מסכום של 500 באט (כ-50 שקל).
כמו כן, בתאילנד עוד הבהירו כי למקומיים והתיירים חוזרת חובת עטיית המסכות במקומות ציבוריים ובתחבורה ציבורית, כולל בטיסות למדינה וממנה חזרה. ההגבלות חוזרות בשל פתיחת סין שוב למרות הגל האחרון שפגע במדינה.
המדינה עדיין מנסה להתאושש מהמשבר בתיירות שהחל בתקופת הקורונה והכניס את המדינה לסחרור, שכן היא נשענת על תיירות הפנים שמהווה נתח רציני מההכנסות שלה בכל שנה. במדינה יש מי שטוענים כי המס החדש עשוי להרתיע תיירים שיבחרו בחלופות אחרות ללא מסים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    משוגעים
    האמיתי 05/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דיי כבר אם כל הכותרות המפוצצות שאיו בהם כלום מס כואב נו באמתתת
    סגור
  • 1.
    מס צודק
    ישראלי בתאילנד 05/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוב הכסף שתיירים מבזבזים בתאילנד הוא ב"שחור" (מזומן) עבור סמים עיסויים ומין עם נערות מקומיות והמדינה לא נהנת מגביית מיסים מההכנסות האלה שאינן רשמיות. המדינה מספקת שירותים לאותם תיירים וראוי שתקבל החזר ראוי.
    סגור