תיירות

הקדימו להזמין: זה המקום שמגביל את כמות התיירים לקיץ

הקיץ מתקרב ותכנון החופשה המשפחתית הבאה כבר על הפרק. מקומות רבים באירופה חוששים מהצפת תיירים ומחפשים פתרונות. מחוז טרנטינו-אלטו אדיג'ה (דרום טירול) בצפון איטליה מצא פתרון - הגבלת התיירים המגיעים
מערכת ice | 
דרום טירול (צילום ויקיפדיה)
בקיץ הזה אחד מאתרי התיירות האהובים באיטליה יהיה סגור בפניכם. מחוז טרנטינו-אלטו אדיג'ה הנמצא בצפון איטליה, יקבע מספר מקסימלי של תיירים אשר יוכלו להגיע לבלות. המחוז, המוכר גם כדרום טירול, הוא אחד מאזורי התיירות האהובים והפופולריים באיטליה וניתן למצוא בו את רכב הרי הדולומיטים, אגם קארצה ובכלל נוף עוצר נשימה. בעקבות החשש מהצפת תיירים באזור האוטונומי החליטו על חקיקה שמטרה תהיה למנוע את שטף התיירים הבלתי נגמר בחודשי הקיץ.  
"הגענו לקצה גבול היכולת והמשאבים שלנו", אמר ארנולד שולר, אחראי התיירות במחוז ל-CNN. "אנו סובלים מבעיות תנועה, ויש לנו תושבים שבקושי מוצאים מקום לחיות בו".
לטענתו, במחוז מנסים להגיע לאיזון בין איכות חיי התושבים ומאות אלפי המבקרים שרוצים להגיע למקום הנחשק. על פי החוק, הגדירו את שנת 2019 (הקיץ האחרון לפני הקורונה) כמכסה על פיה יקבע רף התיירים מדי שנה. לפי החקיקה החדשה, אסור יהיה לפתוח מקומות לינה נוספים חדשים מכל סוג שהוא וגם מקום קיים, אם ירצה להתרחב, יצטרך לקבל אישור מיוחד.
בעוד שמספר התיירים הסופי לכל עונה לא נקבע, על פי הערכות במחוז ישנן 230 אלף מיטות לאירוח תיירים במלונות, בקתות, דירות Airbnb ועוד. "התיירים באים לכאן כדי לטייל בהרים ולראות מקומות יפים", אמר שולר וסיכם, "לא כדי למצוא את עצמם תקועים בפקק תנועה גדול".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה