תיירות

טיסות בפסח במחירים חסרי תקדים: חופשה באיטליה ב-89 אירו

חושבים כבר על החופשה שלכם בפסח? חברת התעופה היוונית, בלובירד איירוויס, תפעיל החל מתחילת חודש מרץ, טיסות מ, ואל בירת איטליה רומא בימים שני, רביעי, שישי ושבת.
 
מערכת ice |  2
טיסות (צילום vecteezy, shutterstock)
אם אתם כבר מתכננים את חופשת הפסח שלכם, ייתכן שחברת תעופה מיוון תספק לכם את התשובה שאתם צריכים. חברת התעופה היוונית bluebird airways תפעיל החל מתחילת חודש מרץ 2023 ארבע טיסות שבועיות מבירת איטליה רומא ואל רומא, בימים שני, רביעי, שישי ושבת.
מבלובירד איירוויס נמסר, כי הטיסות לרומא תוכננו בשעות טיסה מעולות המותאמות לקהל ישראלי, ויתבצעו באחד ממטוסי הבואינג 737-800 שברשות החברה, בעלי קיבולת של 189 מושבים. אבל כמה יעלה כרטיס טיסה לבירת איטליה?

בלובירד איירוויס מציעה בימים אלה, באתר ההזמנות של החברה בכתובת bluebirdair.com, מחירי השקה מיוחדים לטיסות, של החל מ €179 לטיסות הלוך וחזור ו-89 € לכיוון אחד, כאשר מחיר הכרטיס כולל גם טרולי לקבינת המטוס.
הטיסות ישווקו בכל ערוצי המכירה וניתן לרכוש טיסה בלבד (כיוון אחד או הלוך וחזור) או חבילות של קווי חופשה, במחיר התחלתי של 389 € הכוללות: טיסות הלוך חזור כולל טרולי, 3 לילות במגוון מלונות 4 כוכבים באישור מידי על בסיס ארוחת בוקר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איפה המחירים ואיפה הכתבה
    נופשוני 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באתר בפסח, 650 דולר לאדם הלוך לזור
    סגור
  • 1.
    מי שטס בלו בירד אידיוט
    טוקבקיסט 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זהו
    סגור