תיירות

תייר נקנס ב-450 יורו בגלל שאכל ליד המזרקה ברומא

ברומא התנהג כרומאי: תייר אמריקאי נקנס ברומא על סך של 450 יורו, כשכל פשעו היה אכילת גלידה. התייר לא הכיר את החוקים החדשים של עיריית רומא כאשר אחד מהם אוסר על אכילה ליד מזרקות
מערכת ice |  1
גלידה (צילום vecteezy)
רומא ידועה בגלידות שלה ובכל פינת רחוב ניתן למצוא גלידריה במגוון סוגים וטעמים. לראות את התייר הממוצע הולך ומלקק גלידה אינו מראש שכיח, אך לתייר האמריקאי הבא הגלידה עלתה ביוקר. תייר אמריקאי בן 55 נקנס מכיוון שאכל גלידה מדרגות מזרקת הקטקומונים הנמצאת בכיכר הציורית בשכונת מונטי.
המזרקה, אשר נבנה בשנת 1589 על ידי בטיסטסה רוסקוני פופולאריות בקרב הסביבה ומתאגדים סביבה בשעות הערב. לאחרונה, כרוך סרט המונע בשעות הערב ישיבה במדרגות המזרקה, אך הסרט הוסר והתייר, שהחזיק גם כוס בירה, אכל את הגלידה ולא נענה לבקשת המשטרה לזוז מהמקום כאשר העירו לו על כך. גם כאשר השוטרים איימו כי יקבל דוח, סירב מכיוון שלא הכיר את החוקים העירוניים החדשים של עיריית רומא.
 
בשנת 2017 ראשת העיר (עד שנת 2021) וירג'יניה ראגי החליטה להחזיר ימי רומא כקדם ולהחיות מספר חוקים. ביניהם החוק האוסר על אכילה, שתייה וישיבה במזרקות הרומאיות. אין מדובר בחוק מוזר אחד שנכנס לספר החוקים המקומים וניתן למצוא עוד כמה חוקים מוזרים. לדוגמה, החל משנת 2018 אסור לשבת על המדרגות הספרדיות המפורסמות. חוק מוזר נוסף אוסר על תליית בגדים לייבוש בין שני בניינים שכנים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה מוכרים גלידה ליד למה לא מזהירים מתי נשמע על ישראלי (ל"ת)
    אכל אותה 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור