תיירות

הטיסות הזולות ביותר בפסח נחשפות: לאן תטוסו ב-87 דולר?

רגע לפני חופשת הפסח, מחירי הטיסות מישראל עלו בצורה דרסטית. למרות זאת, ניתן למצוא טיסות מפתיעות וזולות במיוחד. אלה הן חמש הטיסות הזולות ביותר לחופשת פסח, החל מ-87 דולר ועד כ-148 דולר ליעדים האהובים
מערכת ice | 
יוון (צילום visit greece)
חג הפסח מתקרב ואיתו החופש הארוך שמנוצל בדרך כלל לחופשה ארוכה עם המשפחה והילדים, אך עם הביקוש הגבוה לחופשה - כך גם מחירי הטיסות עולים בהתאמה. אתר "מאקו" בדק ומצא את חמש הטיסות הזולות שכדאי למהר ולהזמין כבר עכשיו על מנת לצאת לחופשה מהנה במיוחד ביעדים מדהימים מבלי לקרוע את הארנק.
היעד הזול ביותר שנמצא הוא סנטוריני ביוון, כאשר טיסת ההלוך ביום רביעי ה-5.4 וטיסת החזור ביום רביעי ה-12.4 במחיר של כ-87 דולר, עם חברת התעופה וויז אייר. כידוע, סנטוריני הוא בין היעדים האהובים על הישראלים בשל הנוף המדהים והאווירה ברחוב שגורמת לך להרגיש כמו בבית.
היעד הבא ברשימה נמצא גם כן ביוון והוא האי היווני המזרחי ביותר מבין איי יוון המרכזיים בים האגאי - רודוס. ניתן למצוא טיסה לשם רק ב-93 דולר הלוך חזור כאשר תצאו לשם ביום ראשון ה-9.4 ותחזרו בראשון שלאחריו ה-16.4.
מרודוס אנחנו עוברים לסופיה, בירת בולגריה, עיר אהובה מאוד על ישראלים רבים בשל הנוף, הקולינריה וההווי המקומי. במידה ותבחרו לטוס לשם טיסה תעלה כ-119 דולר ותמריאו ביום שני ה-10.4 ותחזרו ארצה ביום שני ה-16.4.
במידה ותרצו לטוס ליעד יותר רחוק תמצאו את יאסי, שהייתה בירת רומניה עד שבוקרשט לקחה לה את התואר בשנת 1862, מכיוון שזו העיר השלישית בגודלה במדינה יש בה נמל תעופה, מוזיאונים רבים וקולינריה מזרח אירופאית. במידה ותבחרו ביעד זה תשלמו 134 דולר, תמריאו ביום שלישי ה-4.4 ותחזרו ביום שבת ה-8.4.
נתקרב חזרה לישראל לפאפוס שקפריסין, עוד יעד פופולרי במיוחד בקרב הישראלים,  שם הטיסה (הקצרה) תעלה כ-148 דולר כאשר טיסת ההלוך תהיה ביום שלישי ה-11.4 וטיסת החזור תהיה ביום שבת ה-15.4. בשונה משאר היעדים כאן הטיסה תהיה עם חברת התעופה ריינאייר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה