תיירות

המלונות בישראל חושפים הכול: זה מה שלא הפסקתם לגנוב בחופשות

מדברים קטנים כמו תיונים, שקיות קפה או קולבים, אורחים הגדילו ראש ואפילו ניסו לרוקן מיני בר מהחדר או שקעים מהקירות. כל הסיפורים ההזויים בפנים
מערכת ice |  1
מלונות (צילום shutterstock)
במלונות בישראל בודקים ביום שאחרי חופשת הפסח, כמו בכל שנה ובשיתוף משטרת ישראל, אילו דברים נגנבו על ידי הנופשים הישראלים במהלך הנופש, ויש לא מעט דברים וסיפורים הזויים שאתם חייבים להכיר.
על פי הנתונים שפורסמו במאקו, במלון מוכר באילת, משפחה בת חמישה נפשות הגיעה לנופש עם שלוש מזוודות גדולות ובחופשה הקצרה שלהם רוקנו מכל הבא ליד, החל מסכו"ם, ועד כוסות, צלחות, שקעים, גלילי נייר טואלט, תמונה, מנורת לילה ושתי מראות.
קצין ביטחון חשד בהם כשהגיעו ללובי וטען: "ההורים היו קצת מבוהלים מהבקשה שלי לפתוח את המזוודות וטענו שיש שם רק בגדים. התעקשתי ואז גיליתי את השלל, הייתה גם תמונה שהם גנבו מהחדר, שקיות מלאות בקורנפלקס שהם לקחו מחדר האוכל, כמה חלוקים, שתי מראות, מנורת לילה. יכלו לפתוח בקלות סניף של 'איקאה'".
היו אפילו אורחים ששכפלו מפתחות כניסה לחדרים שלא שלהם. הסיפור ההזוי ביותר התרחש בבית מלון אחר בעיר הדרומית, שם סיפר איש ביטחון על ניסיון לגנוב מיני בר באמצע הלילה מאחד החדרים. אחד האורח כיסה אותו בסדין וניסה להעמיס אותו לתוך המכונית בחנייה. הפקיד העירוני שם לב והזעיק את האבטחה.
בבתי המלון בים המלח, טבריה ובירושלים היו מקרים לא פחות מביכים של דיווחים על גניבות כרטיסים לחדרים מצדם של אורחים כדי לבצע גניבות. לרוב, האורחים גונבים מנורות לילה, נורות, קולבים, שקעים, ווי תלייה, מגשים מהבריכות וכוסות של קוקטיילים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    במדינת הגנבים
    פורח אורח 04/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במדינת הגנבים רעש מהומה כשאין בושה האם הכל כשר??? ממש לא להאמין
    סגור