תיירות

נוסע ישראלי שבר את חלון המטוס - הטיסה יצאה בכל זאת

טיסה שיצאה בערב חג שני מלרנקה לישראל התעכבה לאחר שאחד הנוסעים הישראלים שבר את חלון המטוס ליד מושבו בהתקף עצבים. למרות החשש, הטיסה יצאה כסדרה ונחתה בשלום, ורק ב-20 דקות עיכוב
מערכת ice | 
טיסה (צילום unsplash)
שלשום (שלישי) טיסה סטנדרטית הייתה עתידה לצאת מלרנקה בקפריסין לישראל. הטיסה הזו אכן יצאה כסדרה, אך עם איחור קל בעקבות אירוע חריג במיוחד. על פי דיווח של הטסים, הטיסה התעכבה לאחר שגבר ישראלי התעצבן ושבר את אחד החלונות במטוס עם אגרוף.
אחד הנוסעים האחרים שהיה במטוס אמר בריאיון למאקו כי הגבר התעצבן כנראה על הילד שלו שהחל לבכות ולצרוח עוד לפני שהטיסה יצאה לדרכה. לדבריו הוא שמע את הגבר צועק "די" ואז נשמע קול "בום" חזק, וברגע זה הוא נתן אגרוף לכיוון החלון שנשבר בחלקו הפנימי. לאחר מכן האם של הילד השיגה לו מוצץ והילד נרגע.
בפועל הצוות של המטוס נאלץ להחליט אם ניתן לטוס במצב בו החלון שבור בחלקו הפנימי וכך הטיסה החלה להתעכב. למרות זאת, העיכוב בפועל היה רק של 20 דקות היות שהצוות החליט שאכן ניתן לצאת לטיסה הקצרה ללא בבעיה ונציין כי היא נחתה בשלום בארץ. אותו נוסע אף תיאר כי הגבר ששבר את החלון היה "גדול ומאיים" ובמהלך הטיסה אף התנהג כמו "הישראלי המכוער" כשהוא ירק על רצפת המטוס ללא סיבה ברורה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה