תיירות

חופשה לפסח במחירים משוגעים: לאן תוכלו לטוס ב-149 דולר?

חופשה בכרתים עלתה לפני חודש 490 דולר וכעת המחיר נמוך ב-229%, המחיר הממוצע לחופשת פסח השנה זול מבשנה שעברה בכמה אחוזים, וכאשר מגיעים לרגע האחרון – הם יורדים אף יותר
מערכת ice | 
טיסות למונטנגרו (צילום יחצ)
פסח הגיע, הילדים יצאו לחופשת החג, והמוני ישראלים ומשפחות ינצלו את ימי החג כדי לראות עולם ולהנות מהחופשה מעבר לגבול. הביקושים הגבוהים השנה הם ליעדים אירופאים קרובים, שנוטים להיות זולים יחסית, לצד יעדים אקזוטיים רחוקים.
חג הפסח הוא אחד העוגנים המשמעותיים בעולם התיירות הישראלי, ובשל הביקושים הגבוהים, המחירים נוטים להיות יקרים יותר בזמן הזה. המחיר הממוצע לחופשת פסח השנה זול מבשנה שעברה בכמה אחוזים, וכאשר מגיעים לרגע האחרון – הם יורדים אף יותר, החל מפער במחיר של 14% בטיסה לסופיה ועד ל-229% פער בטיסה לכרתים, בהשוואה למחירן בחודש שעבר. הפערים ברוב המקרים הם של עשרות אחוזים.
האווירה המתוחה לצד חוסר הוודאות השורר במדינה בעת האחרונה השפיעו על הביקושים השנה, מה שהוביל למחירים אטרקטיביים אף יותר.  בהתייחס למחיר חשוב לזכור ששער הדולר משפיע גם הוא על שער ההמרה בתשלום על החופשה, ושהמחירים צפויים לרדת לאחר החג.

גיורא מנדל, מנכ"ל חוליו: "אם מפגינים גמישות בתאריכים ובבחירת היעד ניתן למצוא דילים לפסח במחירים אטרקטיביים, והמחירים יורדים בעשרות אחוזים כאשר מתקרבים למועד הטיסה. מפילוח שלנו אנחנו רואים שבפסח השנה כשליש מהנופשים יטוסו בהרכב זוגי וכרבע בהרכב של זוג עם שני ילדים. בנוסף, זמן החופשה הממוצע התארך בכיומיים במהלך החג – מה שמראה לנו שהישראליים בהחלט מנצלים את החג כדי לראות עולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה