תיירות

חופשה חלומית ב-200 שקל? לגו מציעה לכם הזדמנות חד פעמית

לגו ישראל מטיסים אתכם לחופשה משפחתית בפארק 'לגולנד' בדובאי או בגרמניה. מה צריך לעשות? כל הפרטים בפנים
מערכת ice | 
החנות של לגו בתל אביב (צילום יחצ)
לכבוד חג הפסח, לגו ישראל מזמינים אתכם ללגו סטור כדי לזכות הזדמנות חד פעמית לחופשה משפחתית בפארק החלומות 'לגולנד'. בקרו בלגו סטור או היכנסו לאתר, רכשו ב-200 שקלים או יותר, העלו את חשבונית הקנייה שלכם לאזור הייעודי באתר, שתפו ותייגו באינסטגרם את הסט האהוב עליכם בבית עם התיוגים: legostoreisrael@ #טסיםללגולנד,  ואולי תזכו בטיסה החלומית!.
המשפחה הזוכה תוכל ליהנות מכרטיסי טיסה, לינה וכניסה לפארק 'לגולנד' בדובאי או בגרמניה (כל זכייה הינה עבור הרכב של שני מבוגרים ושני ילדים). עשרות זוכים נוספים שלא יזכו בטיסה, יוכלו עדיין לזכות בלגו גיפט קארד בערך של מאות שקלים חדשים לקנייה בלגו סטור.

נוסף על כך, לקראת חג הפסח יושקו בחנויות לגו דגמים ייחודים ובלעדיים ב-1 באפריל, לדוגמה: לנדרובר קלאסיק דיפנדר, טירת דיסני חדשה של דופלו, סטים חדשים סביב הסרט של אינדיאנה ג'ונס ועוד.
'לגולנד' היא רשת של פארקי שעשועים, שמתמקדת בעיקר בצעצוע הלגו. הפארקים מיועדים למשפחות עם ילדים. פארקי 'לגולנד' מחולקים לאזורים שונים שזהים בכל הפארקים של הרשת. לדוגמה, כל ששת הפארקים כוללים את "לגו מינילנד" ("Lego miniland") - דגם מיניאטורי של כפר שכולל ציוני דרך והתרחשויות בהתאם למדינה שבה הפארק נמצא, והוא עשוי כולו ממיליוני לבני לגו אמיתיות. כל מתקני הפארקים קשורים ללגו, ורבים מהם נראים כאילו הם עשויים מקוביות לגו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה