השוק

לגו ישראל בבשורות משמחות: זה הסניף החדש שייפתח בקרוב

קבוצת לגו, בשיתוף פעולה עם קבוצת TOR, פותחת חנות שנייה בישראל שתושק במרץ במתחם ביג סנטר באילת. החנות החדשה תכיל את מגוון המוצרים הרחב ביותר בישראל, מרכז יצירה אישי ודגמים בלעדיים – והכל ללא מע"מ
מערכת ice |  2
החנות של לגו בתל אביב (צילום יחצ)
קבוצת לגו, בשיתוף פעולה עם קבוצת TOR, פותחת חנות שנייה בישראל אחרי ההצלחה הגדולה בחנות שנפתחה בדיזנגוף סנטר שבתל אביב. החנות החדשה תפתח במהלך חודש מרץ במתחם ביג סנטר באילת ותתפרש על שטח של 200 מ"ר. החנות החדשה תכיל את מגוון המוצרים הרחב ביותר בישראל, מרכז יצירה אישי ודגמים בלעדיים – והכל ללא מע"מ.
לדברי ערן תור, מנכ"ל ובעלים של לגו ישראל וקבוצת TOR: "אנו שמחים על האהבה שקיבלנו מאוהדי לגו, בוני המחר, שביקרו בחנות בתל אביב מאז פתיחתה. ברור שישראלים מאוד נהנים מחוויית חנות לגו הייחודית. המטרה שלנו היא להגיע לכמה שיותר ילדים ומשפחות כדי להעלות חיוכים ברחבי ישראל".
עוד הוסיף תור כי "אני מאמין שהחנות החדשה באילת תהפוך ליעד חובה למשפחות וילדים בו יוכלו ליהנות הן מחוויית לגו הטובה ביותר והן מיתרון האזור ללא מע"מ. אנו מצפים לפתוח את החנות החדשה הזו לפני חג הפסח הקרוב ולארח מעריצים כשהם נהנים מחוויית לגו הייחודית".
מדליין אדוארדס, מנכ”לית אזור לגו טורקיה, ישראל, יוון: "חנות לגו החדשה תציע למבקרים בכל הגילאים את ההזדמנות לקבל השראה מאינסוף אפשרויות משחק ולצאת למסע גילוי מרגש אל היקום של לגו. אנחנו לא יכולים לחכות להביא חוויות חדשניות לחובבי לגו בכל הגילאים באילת, ולהפוך ליעד להשקות מוצרים, אירועים ומרכז לקהילת מעריצי לגו שלנו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מתי יפתחו "לגו לנד" בישראל? (ל"ת)
    ירדן 12/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    גרנד קניון חיפה בבקשה
    ליאור 12/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה
    סגור