תיירות

טסים בקרוב? אלו השביתות המתוכננות ביעדים האהובים על הישראלים

אם אתם מתכננים לטוס בקרוב לאחד מהיעדים הבאים: צרפת, פורטוגל, אנגליה או איטליה, כדאי שתערכו מבעוד מועד לאפשרות שחוויית הטיול שלכם תיראה אחרת בעקבות השביתות והמחאות שצפויות במדינות אלה
מערכת ice | 
נתב"ג (צילום Magma Images)
עולם התיירות והתעופה, שחטפו מכה אנושה במהלך מגפת הקורונה שהשביתה אותם כמעט לחלוטין בכל רחבי העולם, חזרו לשגרה בתקופה האחרונה. בעקבות זאת, נוצר מחסור אדיר בכוח אדם בכל עולם התעופה ברחבי העולם, כמו גם רצון של חלק מהעוסקים במלאכה להרוויח יותר כסף, מה שגורם לעיצומים ושביתות רבות בנמלי התעופה האהובים בעולם.
כעת, המגמה נמשכת ובגדול ואם אתם טסים בקרוב כדאי מאוד שתתעדכנו במפת השביתות בנמלי התעופה בשונים. למשל בפריז, ביום חמישי הקרוב (19 בינואר) תתקיים מחאת ענק שצפויה לשבש את התנועה בכל העיר. מדובר במחאה של האפודים הצהובים שצפויה להשפיע על פתיחה של בתי עסק, סגירת כבישים ראשיים, תחבורה ציבורית, אירועים שונים ועוד, והיא צפויה להשפיע על התיירות באזור.
בחברת התעופה הפורטוגלית שפעילה גם בישראל, TAP, צפויים לפתוח בשביתה בין התאריכים 25-31 בינואר. מדובר בשביתת צוותי האוויר של החברה בעקבות תנאי העסקתם. גם בלונדון, אחד היעדים האהובים על התייר הישראלי, צפוי להיות עמוס בשביתות בתחילת החודש הבא. כמאה אלף עובדי השירות הציבורי צפויים לשבות ב-1 בפברואר, בעקבות דרישות לשיפור תנאי השכר. השביתה צפויה להשפיע על הרבה מאוד נמלי תעופה באנגליה
גם באיטליה ישנה שביתת תחבורה מינורית יחסית, שמתחילה היום וצפויה להימשך גם לקראת סוף ינואר. במקרה הזה מדובר בעיצומים, שעל פי הדיווח ביורו ניוז, לא צפויים להשפיע באופן משמעותי על תיירים שמגיעים למדינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה