תיירות

נתב"ג מחזיר את עמדות הקורונה: האם תאלצו לשלם?

לאור התפרצות נגיף הקורונה בסין ובארצות הברית ומחשש שהתפשטות ברחבי העולם תכנס גם לישראל, יוקמו עמדת דיגום וולונטרית החל ממחר. האחריות על הנוסע בלבד, אך הוא לא יצטרך לשלם עבורן
מערכת ice | 
חובת עטיית המסכות בנתב"ג מתבטלת (צילום Magma Images, vecteezy)
אנחנו בטוחים שלא התגעגתם, אבל החל ממחר (רביעי) בדיקות הקורונה חוזרות לנתב"ג. כזכור, כבר בתחילת השבוע האחרון הודיעו במשרד הבריאות ובמשרד התחבורה שלאור התפרצות נגיף הקורונה בסין ובארצות הברית ומחשש שהתפשטות ברחבי העולם תכנס גם לישראל, יוקמו עמדת דיגום וולונטרית החל ממחר.
הדיגום הוא כאמור וולונטרי ובעיקר מיועד חוזרים מסין, כפי שמתקיים במדינות אחרות בעולם כגון ארה״ב, אוסטרליה, צרפת, בריטניה, ספרד ועוד. האחריות לבצע אותן היא על הנוסע בלבד והיא בגדר המלצה בלבד, כאשר אין חובה לעצירה להבדק, אלא נועדה כדי להסיר כל ספק.

שרת התחבורה החדשה מירי רגב הודיעה ברשתות החברתיות: "הנחתי להוסיף שרות לטסים לחו״ל; הקמת עמדת בדיקת קורונה חינמית בנתב״ג החל ממחר. עקב התפרצות נגיף הקורונה בסין ובארה״ב, התחלואה המתפשטת בעולם ובהמשך לפניה של משרד הבריאות".
עוד כתבה השרה רגב: "קיימתי דיון עם פרויקטור הקורונה פרופ' סלמאן זרקא, מנכ״ל רשות שדות התעופה ומנכ״ל נתב״ג. הבדיקה היא רשות וזמינה על חשבון מדינת ישראל בחינם לכל החוזרים מחו״ל ובפרט לחוזרים מסין. טיסה נעימה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה