תיירות

דרמה בטיסה: הדיילת מתה על המטוס באופן טרגי

טיסה לפריז שיצאה מבחריין נאלצה לנחות נחיתת חירום שעה חצי לאחר ההמראה, וזאת בשל דרמה שהתרחשה על הסיפון כשאחת הדיילות לקתה בהתקף לב
מערכת ice |  2
דיילת אוויר (צילום pixabay)
דיילת סבלה מהתקף לב באוויר ומתה בזמן שעבדה בטיסה מבחריין לפריז בשבוע שעבר.
הדיילת ששירתה בחברת Gulf Air יאסר סאלח אל יזידי היה חלק מצוות הקבינה בטיסה GF 19, שיצאה מבחריין בשעה 1:40 לפנות בוקר ביום שלישי. באופן טראגי, כשעה וחצי לתוך הטיסה, היא לקתה בהתקף לב כשהמטוס טס מעל עיראק, בגובה של כ-34,000 רגל, לפי ה"דיילי מייל".
הטיסה ביצעה נחיתת חירום בעיר ארביל בעיראק כדי שיאסר יוכל לקבל טיפול רפואי. את המטוס פגש צוות רפואי על הקרקע שהעביר את חבר התא שנפל לבית חולים סמוך. מותה נקבע עם הגעתו.
הטיסה הייתה מקורקעת למשך כארבע שעות בנמל התעופה הבינלאומי ארביל לפני שהנוסעים יכלו להמשיך בנסיעתם לפריז.
בהצהרה שפרסמה Gulf Air נכתב: "הספק הלאומי מביע את תנחומיה ​​העמוקים למשפחתו ויקיריו של איש הצוות, ומאשר שהטיסה התחדשה לפריז כמתוכנן".
"גולף אייר מרגיעה שבטיחות הנוסעים והצוות שלה עומדת בראש סדר העדיפויות שלה, ומודה לנוסעי הטיסה שנפגעו על סבלנותם והבנתם", נמשכה ההצהרה.
בעוד שצוותי תא הנוסעים מאומנים בדרך כלל למתן עזרה ראשונה בסיסית, רוב הטיסות המסחריות אינן מצוידות בציוד רפואי מיוחד, כלומר מטוסים חייבים לבצע נחיתת חירום כאשר מתעוררות בעיות רפואיות חמורות במהלך טיסה.
באוקטובר, אישה על סיפון טיסה מיוסטון ללונדון סבלה באופן דומה מהתקף לב כשהייתה בשמיים. על פי הדיווחים, אותה אישה נכנסה לדום לב לעיני מספר נוסעים נוספים, ומותה נקבע במקום.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לפחות תעשו הגיה לגוגל טראנסלייט (ל"ת)
    גדי 11/2022/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • אלמנטרי
    א 11/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נשמע כמו נאום של מיכאלי?? לא כל דייל אוויר נקבה?????
    סגור