תיירות

המטוס ביצע נחיתת חירום בגלל הסיבה ההזויה הזאת

מטוס של אמריקן איירליינס שהיה בדרך לברבדוס, נאלץ לחזור לשדה התעופה שממנו יצא, בגלל ריח כימי מדאיג
מערכת ice | 
אמריקן איירליינס (צילום ויקיפדיה)
מטוס של אמריקן איירליינס, נאלץ לחזור בדחיפות לנמל התעופה הבינלאומי של מיאמי ביום רביעי בלילה, לאחר שתיק יד של נוסע גרם לריח כימי מדאיג. קצת לפני השעה תשע בערב על פי שעון מקומי, יחידות החילוץ והכיבוי של מיאמי נשלחו לשדה התעופה לאחר בעיה על סיפון המטוס שטס לברבדוס.
המטוס, שנשא עליו 172 נוסעים ושישה אנשי צוות, "חזר הערב לשדה התעופה של מיאמי, עקב ריח כימי בתא הנוסעים שנגרם מתכולת המטען הנייד של הלקוח", אמר דובר אמריקן איירליינס. "המטוס נחת בשלום, ללא תקלות והלקוחות ירדו מהמטוס כרגיל. לכל הלקוחות הוצע לינה בבית מלון והטיסה מתוכננת כעת לצאת מחר בשעה 9 בבוקר", נכתב בסיכום ההצהרה.
חלק מאנשי הצוות חשו בחילה כתוצאה מהריח ונאלצו להתפנות לבית החולים "מתוך שפע של זהירות", לפי חברת התעופה. לאחר שטיסת 338 של אמריקן איירליינס נחתה, היא נלקחה לתיבת העונשין - אזור שבו מטוסים יכולים לחנות בבטחה מבלי לחסום נתיבי מוניות. הנוסעים התבקשו מיד לעזוב את המטוס. "עם ההגעה, צוותי הכיבוי נשארו בכוננות כשהמטוס נחת ללא תקלות. היחידות ביצעו הערכת מסוכנות, עקב דיווחים על ריח כימי חזק בתוך המטוס. הכבאים החלו בהערכת חולים ומתוך זהירות, חמישה חולים פונו לבית חולים באזור. שאר הנוסעים נלקחו באוטובוסים לטרמינל", אמר דובר שירות ההצלה של מיאמי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה