ויראלי

מטוס התרסק לתוך עמוד חשמל; 2 אנשים נלכדו. צפו באימה

שני בני אדם נלכדו בתוך מטוס קטן שהתרסק אל תוך עמוד חשמל בעיר מרילנד שבארצות הברית בגובה של כ-30 מטרים מעל פני האדמה. צפו ברגעי הדרמה 
מערכת ice |  2
המטוס התקוע (צילום טוויטר)
שאני אנשים נלכדו הלילה (שבין ראשון לשני) בתוך מטוס קטן שהתרסק אל תוך עמוד חשמל בעיר מרילנד שבארצות הברית. המטוס החד-מנועי התרסק בחוטי המתח הגבוה בזמן שהתכונן לנחיתה.
הדובר הראשי של כיבוי והצלה ממחוז מונטגומרי מסר בהצהרה: "שני אנשי הסיפון שהיו על המטוס, בסדר בשלב הזה, אך עם זאת הם נמצאים במצב רעוע מאוד בגלל העובדה שהם לכודים כ-30 מטרים מעל פני הקרקע והכל עדיין נמרץ מאוד". 
אגב, ההתנגשות הותירה עשרות אלפי בני אדם באזור בלי חשמל ביום ראשון בלילה, כשעל פי הערכות מדובר ב-90,000 בתי אב שהתנתקו מחשמל בעקבות ההתנגשות. בנוסף, גם מספר רמזורים ראשיים בעיר הפסיקו לעבוד, כמו גם מספר מעליות שנתקעו.
נכון לכתיבת שורות אלו, שני אנשי הצוות במטוס שלכודים באוויר עדיין תקועים בשמיים מזה מספר שעות מכיוון שאנשי הביטחון צריכים להבטיח את בטיחותם ולקרקע את קוו י החשמל על מנת לא להתחשמל. שני אנשי הצוות של המטוס אינם נפצעו באורח פלא.
 "הצוותים חייבים תחילה לאבטח את החוטים באמצעות מהדקים או כבלים כדי להבטיח שאין חשמל סטטי או כוח שיורי שעלולים לחשמל את צוותי ההצלה או את נוסעי המטוס. לאחר מכן עליהם לאבטח את המטוס למבנה המגדל כדי למנוע תנועה ורעידות, נמסר מהדובר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למה לכתוב עם שגיאות?
    ישראלי 11/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "הכל עדיין נמרץ מאוד". "שני אנשי הצוות של המטוס אינם נפצעו באורח פלא." אין לכם מישהו שעובר על כתבות לוודא שהן כתובות בעברית תקינה?!
    סגור
  • 1.
    עזוב אותך מחברות תעופה
    אליאס 11/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בוא תעזור לעם תבנה בכל ראשות דירות חדר או שתים באלף שקל לחודש
    סגור