בעולם

המטוס התרסק במגרש הגולף; 3 אנשים ו-53 כלבים שרדו

נס ארע במגרש הגולף בוויסקונסין, כאשר מטוס שנשא 3 אנשים ו-53 כלבים התרסק והחליק עליו בשלג הכבד - אך כמעט כולם יצאו ללא פגע. הכלבים, שהיו בדרכם לאגודה לרווחת בעלי חיים, יימסרו לאימוץ כמתוכנן
מערכת ice | 
מטוס (צילום Magma Images)
מטוס שנשא שלושה אנשים ו-53 כלבים נחת נחיתת-אונס בשלג כבד במגרש גולף בוויסקונסין, ארה"ב – למרבה המזל כולם שרדו את ההתרסקות ויצאו כמעט ללא פגע.
ניו יורק פוסט דיווח כי המטוס הדו-מנועי נחת סביב הגומה השלישית של מועדון הגולף ווסטרן לייקס, והחליק עד שנעצר ליד הגומה החמישית, בזמן ששלג כבד כיסה את האזור. עובדי התחזוקה המקומיים ששהו במרחק של כמה מאות מטרים מאתר ההתרסקות, מיהרו למקום לסייע לנוסעים.
"הייתי בבניין כאן למעלה ולא שמעתי כלום, אבל היו שני עובדים ששמעו את המטוס נוחת וראו אותו פוגע בגומה החמישית מתרסק בין שני עצים, עובר דרך ביצה ומשם דרך הגומה השניה והשלישית, שם עקר עץ נוסף ונעצר", סיפר עד ראייה, "בסך הכל המטוס החליק כמה מאות מטרים".

לפי הדיווחים, המטוס היה בדרכו מניו אורלינס לוואקשה כדי להוריד את עשרות הכלבים באגודה לרווחת בעלי חיים של וואקשה (HAWS). עובדי מגרש הגולף שלפו את שלושת הנוסעים, שסבלו מפציעות קלות, ועזרו להוציא את הכלבים מהמטוס בכלוביהם. חלק מהכלבים סבלו מפציעות קלות, אך למרבה המזל כולם יחלימו.
"הכלבים סבלו רק מחבורות ושריטות, וזה מדהים", אמרה מנהלת הפיתוח הארגוני של HAWS, מגי טייט-טכטמן, לתחנת הטלוויזיה, "הם עברו הרבה. היה להם יום שלישי עמוס בהרבה ממה שציפו".
טנדרים שהמתינו בשדה התעופה להגעת המטוס נסעו במהירות למגרש הגולף, שם החלו העובדים במהירות לאסוף ולטפל בכלבים, שצפויים לעבור לאימוץ כמתוכנן, על פי כתב העת Journal Sentinel.
סיבת התרסקות המטוס אינה ידועה עדיין, ומינהל התעופה הפדרלי והמועצה הלאומית לבטיחות התחבורה בודקים את התקרית. מה שכן, במגרש הגולף ציינו שאם ההתרסקות התרחשה שבוע קודם לכן, אולי שחקני גולף היו על המסלול בזמן ההתרסקות: "היו כאן יותר מ-200 שחקני גולף ביום חמישי האחרון", סיפרו, "זה יכול היה להיגמר רע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה