ויראלי

כבשה את פריז: נטלי דדון בצעדת תמיכה למען ישראל

נטלי דדון שהפכה באחרונה ל"מסבירה הלאומית" של ישראל באינסטגרם, טסה לפריז לצפות במשחק של מכבי חיפה, והשתתפה בצעדת תמיכה בישראל ונגד האנטישמיות, עם דגל ישראל כמובן
מערכת ice | 
נטלי דדון (צילום פייסבוק/ נטלי דדון)
אחרי שנטלה על עצמה את תפקיד המסבירה הלאומית של ישראל ומגינה עליה ללא הרף ברשתות החברתיות, הצטרפה נטלי דדון גם לצעדה למען ישראל ונגד האנטישמיות בצרפת.
שעות ספורות לפני משחקה של מכבי חיפה מול פריז סן ז'רמן, ארגנו האוהדים הירוקים צעדת תמיכה בישראל מכיכר קונקורד ועד אצטדיון פארק דה פראנס. דדון, אוהדת הקבוצה שטסה במיוחד לצרפת, לא פספסה כמובן את הצעדה וקראה לכולם באינסטגרם שלה להגיע עם דגלי ישראל. ביחד עם בן זוגה עמית פרליס צעדה בגאווה וכמובן שיתפה ברשתות החברתיות. בין הצועדים היו גם ג'ובאני רוסו ורעייתו מאיה פישל.
 
דדון שלא מסתירה את דעותיה הימניות מרבה להגיב לכל מה שקורה בארץ ובעולם, ומרבה לתקוף אנשי שמאל. כך למשל פרסמה שלשום את זעמה על ח"כ עאידה תומא סלימאן שהביעה תמיכה במחבלי "גוב האריות" שחוסלו בשכם. "טובת ישראל אינה לנגד עיניך", כתבה, "אם את לא נשבעת לדגל ישראל, למדינת ישראל, מייצגת את תושבי ישראל! תתפטרי! לפחות אל תהיי צבועה! תצטרפי לרשות/ לחמאס/ לג׳יהאד!".

קודם לכן תקפה את יו"ר מרצ זהב גלאון שקראה לריסון חיילי צה"ל. "את תופעה הזויה שלצערי אני נתקלת בה פה ושם לאחרונה וחוקרים אותה לעומק", כתבה דדון באינסטגרם, "שהרי שנאה עצמית וחמלה בלתי נתפסת לרוצים במותך הינם דבר שראוי להיחקר וכבר נחקר בעבר. אגב, ניתן לטיפול כאשר מודעים להפרעה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה