ויראלי

נטלי דדון סוגרת חשבון: "אולי זאת מלחמה אבודה מראש"

חשבונו של מוחמד חדיד, אביהן של הדוגמניות ג'יג'י ובלה חדיד שוב נחסם ע"י אינסטגרם בשל פוסטים המכילים שנאה נגד ישראל והדוגמנית חגגה: "אני מפרסמת פה ושם הצלחות נגד המחבלדידים אבל מה שנעשה מאחורי הקלעים ע״י הסיירת הזאת זה עולם ומלואו"
מערכת ice | 
נטלי דדון (צילום פייסבוק/ נטלי דדון)
חשבון האינסטגרם של מוחמד חדיד, אביהן של הדוגמניות בלה וג'יג'י חדד נחסם בפעם השנייה החודש לאחר הדיווחים עליו בשל תכנים אנטי ישראליים קשים שהעלה. נטלי דדון, אושיית הרשת ואשת העסקים, חגגה את ההישג הקטן.
דדון כתבה: "עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה!!!! תודה עליכם!!! הנצחון הקטן הזה הוא של כל אחד ואחת מכם!!! תודה שמספיק אכפת לכם!!! סיירת ההסברה לישראל !!! יעני צה״ל עם שגיאות- סה״ל".
עוד הוסיפה: "אין מילים בפי וכמה מדינת ישראל חייבת לכם על פועלכם 24/7 למענה !!! אנשים שמקבלים משכורות עתק מהמדינה לא פועלים באפקטיביות כמוכם! אני מפרסמת פה ושם הצלחות נגד המחבלדידים אבל מה שנעשה מאחורי הקלעים ע״י הסיירת הזאת זה עולם ומלואו".

לסיום כתבה: "אף אחד לא יבין את רגעי התסכול הרבים, את הרצון מידי פעם להרים ידיים ולשחרר, את התחושה שאולי זאת מלחמה אבודה מראש, את ההרגשה של מלחמה מול גלים של שנאה, האמונה שאם לא נעזור לעצמנו אלוהים גם לא ורגעים קטנים כאלו של הצלחות מחזירים את הכח, אל תפסיקו ! תודה!!!!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה