ויראלי

עוגה של שונאי ישראל: כך בלה חדיד חגגה יום הולדת

פעילה למען פלסטין - גם ביום ההולדת. הדוגמנית בלה חדיד הופתעה עם עוגה שעליה דגל הרשות הפלסטינית, ועוד ציורים לא ברורים
מערכת ice | 
בלה חדיד (צילום אינסטגרם)
דוגמניות העל בלה חדיד ואחותה ג'יג'י שוב מפגינות סולידריות עם הפלסטינים כשחגגו לבלה יום הולדת עם עוגה מעוטרת בדגל פלסטין. ה-New Arab דיווח כי דוגמנית העל הפלסטינית האמריקאית בת ה-26 - שנשבעה להמשיך את תמיכתה הפומבית בפלסטין - כיבתה את הנרות על עוגה מעוטרת בדגל פלסטין והצטלמה לצד עוגת כנאפה פלסטינית אחרת וציור שהוענקו לה.
חדיד משתמשת לעיתים קרובות בכוח שלה ברשתות ובמדיה כדי להביע את דעתה על הסכסוך הישראלי-פלסטיני וכמובן לתמוך בצד הערבי.
אמה של חדיד, יולנדה חדיד, שיתפה תמונה שלה עם בלה, ואחותה ג'יג'י חדיד, עם העוגה - שלצד דגל פלסטין, הכילה עוד מגוון חפצים מצויירים עליה, אולי בדיחות פרטיות של האחיות.
מאפייה בבעלות פלסטינית הממוקמת בניו יורק בשם ‘Kanafa Cups’ הכינה לחדיד גם עוגת כנאפה אדומה בצורת לב. ה-New Arab אמר שעוגת הכנאפה הוענקה לחדיד על ידי המאפרת הפלסטינית שלה נדיה טייה, שהיא הכישרון מאחורי רבים מהלוקים המפורסמים של חדיד.
דוגמנית העל קיבלה גם דיוקן של אביה מוחמד חדיד על ידי האמן הלבנוני סעיד אלאטב - על פי The National - אשר תיאר את יזם הנדל"ן יליד פלסטינים מול מסגד אל-אקצא הפלסטיני בירושלים.
מוקדם יותר באוגוסט, בלה חדיד כבשה את לבם של המוסלמים לאחר שהביעה את נכונותה להקריב את קריירת הדוגמנות המצליחה שלה למען המטרה הפלסטינית.
בראיון למגזין GQ, הדוגמנית שיתפה את 'העצב' שלה על כך שלא הצליחה לגדול ב'תרבות המוסלמית' עם אביה הפלסטיני. בלה אמרה ל-GQ על האופן שבו הקריירה שלה מושפעת מהתמיכה שלה בפלסטין, "הבנתי שאני לא על האדמה הזאת רק כדי להיות דוגמנית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה