תיירות

הרוג בסערה באי כרתים; נמל התעופה הושבת

ימים קשים עוברים על האי הגדול ביותר של יוון. מזג האוויר הסוער שפוקד את האי, גרם למותו של גבר, אישה אחת נעדרת ונזק עצום לרכוש
מערכת ice | 
יוון (צילום visit greece)
גבר טבע ואישה נעדרת, לאחר שמכוניתם נשטפה בשיטפונות בכרתים. הגבר בן ה-50 נמצא בכפר אגיה פלאגיה שעל חוף הים, כאשר סערות חזקות גרמו לנזק אדיר בשבת. צוללנים מיחידת האסון המיוחדת של משמר החופים ומכבי האש נפרסו לחפש אחר הנעדרת, שעל פי החשד נלכדה בתוך המכונית. מספר מכוניות צולמו צפות בים ליד אגיה פלאגיה - הממוקמת כ-25 ק"מ צפונית-מערבית לבירת כרתים, הרקליון, לאחר שנהרות עלו על גדותיהם באי הגדול ביותר של יוון.
מסלולי ההמראה השקועים גרמו לסגירת נמל התעופה הבינלאומי של הרקליון ומספר כבישים בעיר מוצפים. "אף אחד לא יכול לדעת מתי הטיסות יתחדשו", אמר מנהל שדה התעופה, גיורגוס פליאקיס. בצילומים ברשתות החברתיות, ניתן לראות המוני אנשים הממתינים לעדכונים על נסיעות שמתעכבות ומתבטלות, שכן הנוסעים תיארו את המצב כ"תוהו ובוהו" ו"הבלבול מוחלט".
בינתיים, צוותי כיבוי הוצפו בקריאות להביא אנשים למקום מבטחים או לשאוב מים מנכסים שנפגעו בשיטפונות. הצוותים נראו כמעט עד צווארם ​​במים במהלך מבצע החיפוש, כאשר כלי רכב שקועים נראו לצד פסולת צפה. המשטרה בכרתים הזהירה את הנהגים מפני בעיות נרחבות בכבישים, עקב מזג האוויר הקשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה