תיירות

טרגדיה בהודו: ישראלי בן 32 נמצא מת במלון

מטייל ישראלי אמור היה לצאת אתמול לטיול בסנדקפו, אך המדריך המקומי שהגיע לאסוף אותו מצא אותו ללא רוח חיים במיטתו. אין חשד לפלילים
מערכת ice | 
מלון SHERPA CHALET (צילום פייסבוק)
טרגדיה בטיול בהודו: מטייל ישראלי בן 32 נמצא השבוע ללא רוח חיים בחדרו במלון SHERPA CHALET בעיר סנדקפו. אין חשד לפלילים. משרד החוץ דיווח הבוקר (שישי) כי על פי הבדיקה הראשונית, הישראלי אותר אתמול על ידי מדריך מקומי, שהישראלי שכר את שירותיו לטובת טיול באזור העיר סנדקפו. המדריך הגיע בבוקר לבית מלון במטרה לאסוף את הישראלי, אך לתדהמתו מצא אותו מת.

על פי הדו"ח המשטרתי הראשוני שפורסם, לא נמצאו סימני אלימות על גופו של הישראלי, וככל הנראה המוות נגרם מסיבות טבעיות, ואין חשד לפלילים. שגרירות ישראלי בהודו, יחד עם המחלקה לישראלים בחו"ל שבאגף הקונסולרי במשרד החוץ, קיבלו את המידע הראשוני ונמצאים בקשר הדוק עם הרשויות המקומיות. הם גם שהודיעו למשפחה בישראל את הבשורה המרה אודות מות יקירם.
 
אתמול חולץ גבר ישראלי (28) נפצע קשה ונזקק לטיפול דחוף בתאונת דרכים שהתרחשה בירדן. לאחר התאונה הועבר הפצוע לבית חולים בירדן אך בשל הפציעות המורכבות פנו בני משפחתו לשגרירות ישראל בירדן בבקשה לעזרה בהליך השבתו ארצה.
לפני כשבוע מצאו את מותן שתי מטיילות ישראליות בגיאורגיה. אלינה אומנסקי מנהריה ונעמי משה מחולון נהרגו בתאונת דרכים קשה לאחר שמשאית שסטתה מנתיבה התנגשה במיניבוס התיירים הישראלים בעיקול הררי בכביש באטומי. 15 ישראלים נוספים נפצעו בתאונה ופונו להמשך טיפול בבתי חולים בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה