תיירות

הסוף לתורים בסיני, אך מי המפסידים הגדולים מהמהלך?

שרת התחבורה מרב מיכאלי הודיעה על פתיחת הגבול בטאבה לכל שעות היממה, מה שצפוי להוריד בצורה משמעותית את זמן ההמתנה בגבול. ומי המפסידים? המאבטחים המצרים, זו הסיבה
מערכת ice | 
טאבה (צילום אינסטגרם)
מי שנסע לסיני, בעיקר בחגים, בוודאי מכיר את התורים הבלתי נגמרים שגוררים איתם שעות של עמידה על הרגליים בהמתנה, לרוב תחת החום הכבד של אילת. לא עוד. שרת התחבורה מרב מיכאלי הודיעה כי החל מה-3.7, המעבר לסיני יהיה פתוח 24/7, מה שצפוי להוריד בצורה דרמטית על זמני ההמתנה. 
עד היום, הסיבה לעומסים הכבדים הייתה שעות הפעילות המוגבלות של המעבר. הוא היה פתוח 12 שעות בלבד, בין השעות 08:00 בבוקר ל-20:00 בערב. ממוצע ההמתנה בגבול לנופש שרוצה לעשות את דרכו במעבר טאבה, בעיקר בחגים ובמועדים ה"חמים", עמד עד כה על בין 5 ל-7 שעות, כשרבים מגיעים עם משפחות, ילדים קטנים ואנשים מבוגרים שנאלצו לעמוד שעות בחום הכבד. 
מי שלבטח לא יהיו מרוצים מהשינוי הם המאבטחים בצד המצרי. נכון, גם עליהם העבודה תוקל, אך מי שמכיר את הגבול בסיני לבטח מכיר גם את שיטת ה"בקשיש" או במילים אחרות - שלשול כמה עשרות לירות מצריות לכיסו של מאבטח מצרי, על מנת שיקדם אתכם בתור, הכנסה שצפויה לרדת משמעותית עבורם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה