תיירות

גאוני: תיק היד שיחסוך לכם מזוודה במטוס

תיק יד גאוני שכבר נחטף באמזון מאפשר לאחסן בתוכו כמעט את כל מה שאתם צריכים ולעמוד במגבלת העלייה למטוס
מערכת ice | 
טיסה (צילום unsplash)
חוויה מוכרת של כל ישראלי מצוי היא הניסיון לאזן בין הכבודה במזוודה לזו בתיק העליה למטוס ובתיק היד כך שלא תצטרכו לשלם על מטען כבד יותר, וגם תוכלו להיכנס למטוס עם תיק יד שעומד במידות שקבעו חברות התעופה.
בסרטון טיקטוק ויראלי מציגה טיקטוקרית בשם פרנצ'סקה תיק בגודל סטנדרטי שאפשר לעלות איתו לכל טיסה, ומסוגל להכיל את כל מה שאתם צריכים. בסרטון, שצבר כבר 2.3 מיליון צפיות, מציגה פרנצ'סקה את התיק ששמו Kono והוא ניתן לרכישה באמזון תמורת 16 פאונד (כ-67 שקל בלבד). המידות של התיק הן 20X20X35 ס"מ, מידות שמתאימות כאמור לתקני העליה למטוס של רוב רובן של חברות התעופה. עם זאת, באל-על התיק לא עומד בסטנדרטים וייחשב כתיק עליה למטוס.

פרנצ'סקה מציגה כיצד היא דוחפת לתיק תחתונים, ארבעה בגדי ים, שמלות קיציות, בגדי ערב, משקפי שמש, סנדלים, מכשיר להחלקת שיער, מוצרי טיפוח ויופי, תיק קטן לים, מחשב נייד קטן, ואחרי כל זה עוד נשאר לה מקום נוסף.
 
@franchescarosee What a bargain!! #fyp #amazonfinds #luggagehack ♬ original sound - Franchesca
לאחר שהסרטון זכה לתפוצה ברשת עלתה הרכישה שלו בעשרות אחוזים, עד שהוא אזל מהמלאי של אמזון. עוד יתרון בתיק הזה זה שהוא עשוי מחומר שעמיד למים, ובנוסף, ישנה רצועת הרכבה חכמה שבעזרתה אפשר לחבר את התיק בצורה נוחה לטרולי שלכם ובכך להיות ניידים יותר. התיק גם מגיע עם כיס קדמי בעל רוכסן, כך שזה חוסך חיטוט ארוך עד שמוצאים את הדרכון או את כרטיס הטיסה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה