תיירות

פרטנר מתגייסת למען אוקראינה: זה הסיוע שתעניק לאיחוד הצלה

פרטנר הודיע היום כי תסייע למשלחת איחוד הצלה שהגיעה לאזור, ותעניק לה חבילות תקשורת ללא תשלום
מערכת ice |  2
אבי צבי מנכל פרטנר (צילום ישראל שם טוב)
חברת התקשורת פרטנר מתגייסת לסייע במצב החירום באוקראינה עקב במלחמה, והודיע היום (חמישי) כי תעניק למשלחת איחוד הצלה שהגיעה לאזור, חבילות תקשורת ללא תשלום.
בהודעה שמסרה פרטנר למשלחת נכתב כי החברה רוצה להודות לצוותים על עבודת הקודש המרגשת שהם עושים באוקראינה, ותעניק להם ללא תשלום חבילות חו''ל  - 40GB גלישה + גלישה ללא הגבלה באפליקציות מובילות + 300 דקות שיחה + 300 הודעות.
כזכור, משלחת של 'איחוד הצלה' נחתה הבוקר (חמישי) בעיר יאשי ברומניה במטרה להביא לישראל בטיסת חילוץ 160 פליטי מלחמה. הטיסה נשאה בחובה 9 טון ציוד רפואי ו-15 טונות של מזון. כמו כן, צוות של 30 אנשי רפואה הצטרף לכוח החלוץ שפועל בגבול אוקראינה-מולדובה ומגיש עזרה רפואית והומניטרית לפליטי המלחמה.
מהלך זה של פרטנר מגיע לאחר שבשבוע שעבר הודיעה כי תעניק ללקוחותיה השוהים באוקראינה חבילה ללא תשלום הכוללת 2 ג'יגה גלישה בחו"ל, 50 דקות שיחה נכנסות או יוצאות לישראל ולשאר היעדים בעולם ו-20 הודעות SMS. כמו כן, פרטנר מעניקה ללא תשלום לכלל לקוחות הסלולר והטלפוניה שלה הנמצאים בישראל, הטבה הכוללת 100 דקות שיחה למספרים נייחים ו/או ניידים באוקראינה.
ארגון 'איחוד הצלה אוקראינה' החל את דרכו כארגון רפואי המגיש שירותי רפואת חירום. הארגון הפך עד מהרה גם כגוף שמקשר בין אוקראינה היהודית לבין המרכזים היהודיים בכל העולם. קבוצות ויחידים הבאים לאוקראינה נעזרים ב'איחוד הצלה אוקראינה' במגוון תחומים וערוצים. מאות ואלפי יהודים נעזרו והסתייעו בארגון במסגרת שירותי הרפואה, שתדלנות דיפלומטית או במסגרת פעולות לחיזוק היהדות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יהודי
    רוסי 03/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המנכ"ל של פרטנר פשוט אפס ובטוח אין לו במשפחה ניצולי שואה!! אפס לעם הזה שאתה תורם רצחו מהעם שלנו 1.6 מיליון יא אפס!!
    סגור
  • 1.
    איחוד - הצלה ופרטנר ...
    הצדיק 03/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לנחמה !!
    סגור