השוק

פרטנר חוגגת: רווח נקי מפלצתי ב-2021, כמה לקוחות הצטרפו?

קבוצת התקשורת דיווחה על רווח נקי של 115 מיליון שקל אשתקד, מצבת מנויי הסלולר עומדת על כ-3.02 מיליון נכון לסוף השנה; עלייה של 187 אלף מנויים בשנת 2021, עד לסוף השנה, בכוונת החברה להגיע לכמיליון משקי בית מחוברים לסיבים ולכיסוי דור 5 של למעלה מ-40% מהאוכלוסייה
מערכת ice |  5
אבי צבי מנכל פרטנר (צילום ינאי יחיאל)
פרטנר דיווחה הבוקר (שני) על רווח נקי של 115 מיליון שקל במהלך שנת 2021, כאשר מצבת מנויי הסלולר עומדת כעת על כ-3.02 מיליון נכון לסוף השנה; עלייה של 187 אלף מנויים בשנת 2021.
עוד מסרה כי מצבת מנויי הסיבים האופטיים של פרטנר עומדת על 225 אלף נכון להיום; עלייה של 73 אלף בשנת 2021, מספר משקי הבית המחוברים לתשתית הסיבים האופטיים של פרטנר עומד על 740 אלף נכון להיום; עלייה של 235 אלף בשנת 2021. עד לסוף השנה, בכוונת החברה להגיע לכמיליון משקי בית מחוברים לסיבים ולכיסוי דור 5 של למעלה מ-40% מהאוכלוסייה
 
בניכוי הכנסה חד פעמית, הרווח הנקי הסתכם ב-72 מיליון שקל, עלייה של 55 מיליון שקל (כ-320%) בהשוואה לשנת 2020. ב-2021 נרשמה הכנסת מס חד פעמית בסך של 43 מיליון שקל שהוכרה לאחר סגירת שומות מס לשנים 2016-2019. ההכנסות הסתכמו ב- 3,363 מיליון שקל, עלייה של 5% לעומת 3,189 מיליון שקל בשנת 2020.
ההכנסות משירותים הסתכמו ב- 2,635 מיליון שקל, עלייה של 5% מ- 2,508 מיליון שקל בשנת 2020, הודות לעלייה בהכנסות משירותים הן במגזר הקווי (עלייה של 7%) והן במגזר הסלולר (עלייה של 2%). ההכנסות ממכירות ציוד הסתכמו ב- 728 מיליון שקל, עלייה של 7% בהשוואה ל- 681 מיליון שקל בשנת 2020. היקף החוב נטו הסתכם ב- 744 מיליון שקל, עלייה של 87 מיליון שקל בהשוואה ל- 657 מיליון שקל בסוף 2020.
שיעור הנטישה השנתי של מנויי סלולר ב- 2021 ירד ל- 28%, בהשוואה ל- 30% ב- 2020. בסיס מנויי הסלולר של החברה הסתכם בכ-3.02 מיליון מנויים, עלייה של 187 אלף מנויים בשנה ושל 4 אלפים מנויים במהלך רבעון רביעי 2021. נתח השוק הסלולרי של החברה מוערך ב-28%. בסיס מנויי סיבים אופטיים הסתכם ב- 212 אלף מנויים, עלייה של 73 אלף מנויים בשנה ושל 20 אלף מנויים במהלך רבעון רביעי 2021. נכון למועד פרסום הדו"חות, לפרטנר 225 אלף מנויי סיבים אופטיים.
אבי צבי, מנכ"ל קבוצת פרטנר: "פרטנר סיימה את שנת 2021 עם שיפור במדדים הפיננסיים העיקריים, וזאת חרף השפעות הקורונה המתמשכות ורמת התחרות הגבוהה הנמשכת בשוק התקשורת הישראלי. התוצאות משקפות את חשיבות הלקוח הנמצא במרכז העשייה של החברה. אנו מאמינים בשקיפות, בהוגנות ובהקשבה ללקוחות שלנו. לא בכדי, מגזר הסלולר ממשיך לגדול באופן עקבי במצבת המנויים, לאחר שברבעון הקודם חצה רף של 3 מיליון מנויים".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    חברה שערוריה
    אורי בן משה 03/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעבר היו השירות הכי טוב בישראל. היום מזלזלים בלקוח של אלפי שח בחודש. כמו כולם- קשה להתנתק ופניה להנהלה הבכירה רק מחמירה את היחס. ממליץ להתרחק. פלאפון ממש בסדר. בסוף עברנו לסלקום עסקים ושם השירות, בינתיים, הכי טוב
    סגור
  • 4.
    העלו את מחירי החבילה ב 30% כמעט
    היילי 03/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור שרווח ענק, עח המנויים שמסכימים להעלאות מחירי חבילה בהגזמה מפוארת!!! כמעט ב 30% משנה שעברה. שערוריה!!!
    סגור
  • 3.
    לא להתקרב עם מקל!!! (ל"ת)
    אפי 03/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    פרטנר
    רינת 03/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איך יתכן קיבינימט ???? תכנית זוועה אין מה לראות, הסרטים סוג ז בלשון המעטה. הזוייםם
    סגור
  • 1.
    פרטנר עובדת נכון
    אלירן 02/2022/28
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סתם דוגמא קטנה בתחום הסיבים האופטיים, פרטנר היחידים שחיברו את הבניין שלי, והצמוד שלי והצמוד לצמוד בתשתית סיבים מיד שפנינו אליהם. עד היום לא סלקום ולא חברת הבת שלה אנלימטד לא חיברו גם הם תשתית סיבים וזאת למרות שפניתי ללשכת מנכ"ל סלקום. רק מראה את הנחישות של פרטנר והיכולת להניע תהליכים.
    סגור