תיירות

אל על במהלך לטובת ההייטק: תשריין 100 מושבים כל ליום לחברות

ענקית התעופה במהלך עסקי משמעותי עם הרצון לסייע ולקדם את המשק הישראלי. כפי הכרזת המנכ"לית דינה בן טל גננסיה, אל על תחסום בכל יום 100 מושבים לשלושה יעדים עיקריים: פאריז ניו יורק ולונדון, כדי לעודד ולהתניע את העסקים. איך זה יתבצע? כל הפרטים
יהודה לוינגר | 
דינה בן-טל גננסיה (צילום דוברות אל על, shutterstock)
מנכל"ית אל על, דינה בן טל-גננסיה, הכריזה לפני שבועות כי ענקית התעופה תשריין להייטיקיסטים מושבים, ועתה התוכנית המהפכנית של ענקית התעופה יוצאת לדרך. המנכ"לית תיארה זאת להירתם ולסייע לתעשיית ההייטק, אך יש בכך הרבה יותר גם עבור חברות עסקיות בישראל שאינן הייטק.
במה מדובר? כל חברת הייטק או חברות עסקיות שעוסקות בתעשייה וכדומה שטסות עם אל על בתדירות גבוהה ובאופן קבוע, יוכלו להירשם באגף העסקי של ענקית התעופה, ולפתוח תיק לקוח. מרגע שכלל הפרטים מאושרים, יוכל כל עובד שטס לצורך עבודה לשריין מקום שטיסות לשלושת היעדים: פאריז, לונדון וניו-יורק.
אולם, כאן יש להדגיש: אל על תשריין בכל יום 100 מושבים עבור אלה שנרשמו, אך כלל השריונים ייעשו עד 9 ימים לפני ההמראה, וזאת לאור הביקוש הרב ליעדים האלה ומתוך הצורך לאזן בין הרצון לסייע ולקדם את המשק הישראלי, ובין צרכי התיירות והביקוש מקרב כלל הציבור.
בחישוב פשוט: אם אל על משריינת כל יום 100 מושבים לאותם יעדים, וישנן 5 טיסות לערך, אזי בכל טיסה היא תשריין 15-20 מושבים. אולם זו הערכה גסה, למעשה מדובר בשריון 100 מושבים, כאשר ייתכן וטיסה אחת יהיו הרבה יותר שריונים שמולאו מאשר אחרת.
הירתמות אל על לתעשיית הייטק מגיעה גם על רקע בעייתיות שהציבו חברות רבות בשל אי יכולתן לבצע טיסות עסקיות בעקבות הביקוש הרב כמו גם האתגרים הביטחוניים. כך למשל, "מטה ההייטק" להקים קו תעופה חדש סדיר בין ישראל לארה"ב בחודשים ינואר עד מרץ, שיענה על הצורך של הענף כמו גם לקהל הרחב. מדובר בחברת תעופה חדשה TechAir שנועד לחבור לאל על בעקבות היעדר טיסות לארה"ב דרך חברות תעופה זרות או חכירת מטוסים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה