תיירות

גל ביטולי הטיסות לישראל נמשך: ענקית התעופה בורחת מנתב"ג

לופטהנזה דוחה את חזרתה לישראל עד ה-25 בנובמבר 2024. ההשעיה המתמשכת משפיעה על מערך שלם של חברות תעופה אירופאיות מובילות: לא רק לופטהנזה הגרמנית מושפעת, אלא גם חברות הבת שלה - אוסטריאן איירליינס, סוויס ובריסל איירליינס
מערכת ice | 
לופטהנזה (צילום יחצ)
מכה נוספת לתעופה הבינלאומית בישראל: קבוצת התעופה הגרמנית לופטהנזה הודיעה היום על הארכת השעיית טיסותיה לישראל עד ה-25 בנובמבר 2024. ההודעה מגיעה בניגוד להצהרת החברה מלפני שבוע בלבד, שם הביעה כוונה לחדש את הטיסות כבר ב-10 בנובמבר. ההחלטה התקבלה לאחר הערכת מצב ביטחונית מחודשת של המצב באזור.
ההשעיה המתמשכת משפיעה על מערך שלם של חברות תעופה אירופאיות מובילות: לא רק לופטהנזה הגרמנית מושפעת, אלא גם חברות הבת שלה - אוסטריאן איירליינס, סוויס ובריסל איירליינס. מהלך זה מהווה מכה משמעותית לקישוריות האווירית בין אירופה לישראל, במיוחד לאור העובדה שמדובר באחת מקבוצות התעופה הגדולות והמשפיעות ביותר ביבשת.

צעד זה של לופטהנזה משקף מגמה רחבה יותר בענף התעופה העולמי, כאשר חברות תעופה בינלאומיות רבות צמצמו או השעו את פעילותן בישראל מאז תחילת המלחמה. התנהלות זו מציבה אתגר משמעותי בפני הנוסעים הישראלים ומשפיעה על הקשר האווירי של ישראל עם העולם, במיוחד עם מדינות מרכז ומערב אירופה.
למרות ההשעיה המתמשכת, הקבוצה מדגישה כי היא ממשיכה לעקוב אחר התפתחות המצב באופן רציף ותעדכן את מדיניותה בהתאם להתפתחויות בשטח. עם זאת, חוסר הוודאות לגבי מועד החזרה המדויק של הטיסות מעורר דאגה בקרב ענף התיירות והעסקים, שכבר כעת מתמודדים עם אתגרים משמעותיים בשל המצב הביטחוני המתמשך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה