תיירות

אל על בבשורה משמחת לטסים מישראל: מדיניות הביטולים נמשכת

אחרי שנתב"ג שוב נפתח לתנועה, מטעם חברת התעופה הישראלית נמסר כי: "אנו פועלים לייצוב לוח הטיסות בהקדם, וממליצים לכלל הנוסעים לוודא באתר אל על ובאתר רשות שדות התעופה את מועד המראתם המעודכן, טרם היציאה לשדה התעופה"

מערכת ice |  1
אל-על (צילום דוברות אל-על)
אחרי לילה מתוח שכלל סגירה של נתב"ג לתנועת המראה ונחיתה של מטוסים בישראל, הוא חזר לשגרה מלאה בשעה 7:00 בבוקר ועם חזרתו של נתב״ג לפעילות, אל על חוזרת להפעיל את לוח טיסותיה לאחר ביצוע התאמות.
מטעם חברת התעופה הישראלית הבינלאומית נמסר כי: "אנו פועלים לייצוב לוח הטיסות בהקדם, וממליצים לכלל הנוסעים לוודא באתר אל על ובאתר רשות שדות התעופה את מועד המראתם המעודכן, טרם היציאה לשדה התעופה".

עוד הוסבר על ידי אל על: "טיסות אל על שהוסטו לשדות חלופיים, בינהם גם נמל התעופה רמון שבאילת, ימריאו חזרה לנתב״ג. עדכונים שוטפים עולים כל העת באתר אל על וברשתות החברתיות, מומלץ להתעדכן בהתאם".
כמו כן הובהר כי: "נזכיר כי מתחילת חודש אוגוסט אל על מאפשרת מדיניות שינויים וביטולים מקלה המתעדכנת כל העת, ומצויה בתוקף כרגע עבור טיסות שממריאות עד יום ש׳, 7 בספטמבר (כולל)".
גם בארקיע נעשו שינויים לאור המצב. חברת ארקיע בקשר שוטף עם כל הגורמים  רש"ת, רת"א ורשויות  הביטחון ופועלת על פי ההנחיות. עוד הובהר לנוסעים כי עדכונים שוטפים באתר ארקיע.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה בשורה משמחת עובדים עלינו בעיניים
    אזרח 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלעל מציע ביטול וקבלת כרטיס בחודשים מאוחדים יותר ומצד שני מוכרת את הכרטיס המבוטל במחיר פי שלוש ככה היא נשארת עם מזומן פי ארבע גם משאירה אצלה את הכרטיס היישן גם כול כרטיס פתוח היום נמכר מייד בפי שלוש מהמחיר הקודם ואפילו יותר ,
    סגור