תיירות

"המטוס ישן, אני מפחדת": ההודעות המצמררות לפני ההתרסקות הקטלנית

אסון כבד התרחש בשבוע שעבר בברזיל, אחרי שמטוס שהתרסק הביא למותם של 52 נוסעים. כעת, אמא של אחת הנוסעות שהלכה לעולמה, חושפת את השיחה המצמררת שלה רגע לפני שהמטוס התרסק: "הייתי מיואשת, התחלתי לרוץ בבית ולצרוח"
מערכת ice |  2
התרסקות מטוס-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
תושבי סאו פאולו בברזיל נדהמו בסוף השבוע האחרון, עם פרסום האירוע המחריד, בו מטוס נוסעים נקלע לסחרור באוויר והחל לצנוח לכיוון הקרקע, עד שהתרסק ומה שנותר ממנו החל לבעור, באזור מגורים. בעיר. בעקבות האסון הכבד, 62 בני אדם הלכו לעולמם.
כעת, באתר ה-TV GLOBO פרסמו הודעות מצמררות במיוחד של אחת מהנוסעות שהייתה על הטיסה, רוזנה סנטוס חאבייר בת ה-23, שמתה בהתרסקות המטוס הקטלנית. חאבייר הצעירה, עשתה את דרכה הביתה, אחרי שהייתה בנסיעת עבודה.
בהודעות המצמררות שנחשפו כעת, מספרת חאבייר לאמא שלה: "אני כל כך מפחדת מהמטוס הישן, אני נשבעת, אנחנו אמורים להגיע בגשם". מספר דקות מאוחר יותר, רוזנה סנטוס חאבייר בת ה-23, שמתה בהתרסקות המטוס הקטלנית, שלחו לאמא את ההודעה הבאה, רגע לפני שהלכה לעולמה: "יש כאן מושב שבור, אני נשבעת, זה כאוס".
בהמשך, שלחה הצעירה הודעה אחרונה למשפחתה, בה צילום סלפי מהמטוס רגע לפני שהוא מתרסק. אמא שלה סיפרה לרשת הברזילאית כי ניסתה להרגיע את בתה, ואף ביקשה ממנה להקריא קטעים מהתנ"ך. בהמשך, כשראתה בחדשות על התרסקות מטוס, היא ישר ידעה מה קרה: "הייתי מיואשת, התחלתי לרוץ בבית ולצרוח", סיפרה האם השבורה.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בראזייל, ארץ עלובה (ל"ת)
    אאא 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תאונה??????
    אלכסנדר 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרבים לספר שטיסים שמורדים בראש ממשלתם סופם להיתרסק לקרקע כניראה שבישראל הסלחנות למורדים עצומה תודות לגב האדיר שמספק בגץ ששומר על כל מורד בשילטון.בגץ יעזור לו ובצרפת אלוהים מעניש ושום בגץ לא יעזור
    סגור