תיירות

חברות התעופה מנחיתות מכה על הנוסעים: כך ייראו הטיסות שלכם מהיום

חברות התעופה בכל העולם ממשיכות לנסות למקסם רווחים על חשבון נוחות הנוסעים, שמשלמים סכומים גבוהים מאוד כדי לטוס איתן. לאחרונה, רובן ככולן הקטינו משמעותית את הרוחב של הכיסא במטוס, את המרווח במעברים ואת הרווח הממוצע לרגליים, זאת כדי להוסיף עוד מקומות במטוס ובכך להגדיל משמעותית את הרווחים
מערכת ice |  3
טיסה מישראל (צילום shutterstock)
חברות התעופה בכל העולם ממשיכות לנסות לגזור כמה שיותר קופונים על חשבון הנוסעים. כבר התרגלנו בשנים האחרונות לשלם הרבה מאוד כסף על שירותים שמציעות החברות, שבעבר לא שילמנו עליהם. אלא שגם ברמת הנוחות שלנו במהלך הטיסה, החברות מנסות להגדיל רווחים והנוסע הפשוט מפסיק מזה בגדול.
על פי N12, חברות תעופה בעולם החלו להקטין משמעותית את העומק של המושב שאנחנו יושבים עליו, כאשר מלבד המקום לרגליים שנפגע משמעותית, גם מקום הישיבה שלנו קטן, ובכך יש לנו פחות מקום בכיסא. הסיבה לכך היא הרצון של חברות התעופה לצמצם מקומות בשורת ישיבה במטוס, ובכך להכניס עוד נוסעים ולגרוף לעצמן עוד רווחים, כל זה כמובן על חשבון הנוחות של הנוסעים, שגם כך משלמים סכומים גבוהים על טיסה.
למעשה, הרוחב של הכיסא במטוס הצטמצם מ-50.8 ס"מ רוחב ל-45.72 ס"מ. בכך, איכות הטיסה שלנו תמשיך להיפגע משמעותית, והמושבים ייצמדו אחד לשני עוד ועוד, כך שתאלצו לשבת קרוב מאוד לנוסע שלידכם. בנוסף על כך, גם את המרווח במעברים הקטינו מ-88.9 ס"מ ל-78.74 ואת הרווח הממוצע לרגליים, שקטן מ מ-81.28 ס"מ עד ל-73.66 ס"מ.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אני בעד שישגרו מתותח (ל"ת)
    עע 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    בלתי אפשרי כבר לטוס גם ככה מי שגבוה סובל גם באוטובוס
    שרה 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אז בטיסה זה בלתי נסבל
    סגור
  • 1.
    ניצול
    שמיים 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    5 0
    שימו כלובים וזהו
    סגור