תיירות

אל על בבשורה חשובה ללקוחות: זה מה שיקרה בטיסות השבוע

אל על ממשיכה להציע את הטיסות מאתונה ומלרנקה לת״א במחירים נוחים. כמו כן, חברת התעופה פרסמה טבלת טיסות מעודכנת עם מאות מקומות זמינים בין התאריכים ה-9.8 ל-16.8 ליעדים כמו נתב"ג, אתונה, ציריך ובודפשט
מערכת ice |  1
אל-על (צילום דוברות אל-על)
אל על וסאן דור ממשיכות לתגבר את לוח טיסותיהן נוכח המצב הבטחוני. על אף ההאטה בביקוש לטיסות לישראל, אל על ממשיכה לתגבר את לוח הטיסות הקיים ולהוסיף טיסות ללרנקה ולאתונה על מנת לאפשר את הגשר האווירי בין ישראל לעולם. 
אל על ממשיכה להציע את הטיסות מאתונה ומלרנקה לת״א במחירים נוחים. כמו כן, חברת התעופה פרסמה טבלת טיסות מעודכנת עם מאות מקומות זמינים בין התאריכים ה-9.8 ל-16.8 ליעדים כמו נתב"ג, אתונה, ציריך ובודפשט.
יש להזכיר כי בעקבות המצב הביטחוני ועל מנת לבוא לקראת לקוחותיה, אל על פרסמה מדיניות ביטולים מקלה: לקוחות שברשותם כרטיסי טיסה להמראות בין 1.8.2024 ל-17.8.2024 כולל, שכורטסו עד 4.8.2024, רשאים לבטל את כרטיסם בתמורה לשובר זיכוי בשווי מלא, למימוש עתידי בטיסות אל על.
הנפקת השובר אפשרית עבור כל כרטיסים מכל מחלקות השירות, כולל כרטיסי Lite. "לתשומת ליבכם, לא ניתן לקבל שוברים לכרטיסי טיסה שנוצלו באופן חלקי, לכרטיסי בונוס או לכרטיסי טיסה שנרכשו במסגרת קבוצות. האמור לעיל תקף לכרטיסי אל על וסאן דור ולטיסות קודשייר המופעלות תחת קוד LY כאשר אל על היא החברה המשווקת. הנפקת השובר היא בכפוף לתנאים המלאים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תחמנות
    גם אני בהודעה חשובה 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל על מאפשרת רק למזמין לנצל נקודות נוסע מתמיד, כך שלא ניתן באותה הזמנה לנצל נקודות של שאר בני המשפחה.
    סגור