תיירות

קטטה המונית במלון באילת: בגלל קריוקי? צפו בתיעוד

אורחים באזור הבריכה נתבקשו על ידי צוות המלון להנמיך את הווליום והגיבו באלימות. כיסאות הורמו באוויר. ארבעה אנשים נעצרו - שניים מהם עובדים במקום. רשת ארסטל בתגובה: "מגלים אפס סובלנות כלפי המקרים החריגים. המאבטחים מטפלים מיד באירועים" 
מערכת ice | 
קלאב הוטל אילת (צילום יחצ קלאב הוטל אילת)
האלימות בישראל ממשיכה להתפרץ, והפעם - עוד דיווחים על קטטה אלימה במלון באילת. אתמול (שבת) פורסם כי קטטה המונית התפתחה במלון מלכת שבא שבאילת. הסיבה לקטטה, ככל הנראה, היא סביב רמקול ושירי קריוקי באזור הבריכה. בתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות ניתן לראות את צוות המלון נאבק באורחים כשהם מרימים כיסאות באוויר. 
 
על-פי דיווח מעריב, אורחים במלון השתמשו ברמקול קריוקי וצעקו. צוות המלון הגיע למקום וביקש להנמיך את המוזיקה והווליום, האורחים סירבו לבקשת עובדי המלון ובעקבות כך החל ריב שגלש לפסים אלימים. עוד נמסר כי בעקבות האירוע נעצרו ארבעה אנשים - שניים מהם עובדים המלון ואילו השניים האחרים הם בני משפחה שהתארחו בו. 
רשת ארסטל מסרה בתגובה לפרסום מעריב: "כמדיניות, רשת מלונות אסטרל מגלה אפס סובלנות כלפי כל מקרה חריג של התנהגות אלימה של אורחים, הפרת כללים או הפרעה לאורחי המלונות. המאבטחים במלונות מטפלים מיד, ובאפס סובלנות, כלפי כל מקרה קיצון בו קיימת סכנה או הפרעה לשאר האורחים - כך היה גם במקרה הזה בו קומץ אורחים סולק מאזור הבריכה לאחר שעבר על חוקי המלון ובחר להשמיע מוזיקה רועשת, לשתות אלכוהול ולעשן תוך הפרעה לשאר האורחים. העבריינים בחרו לתקוף את המאבטחים באלימות ונאלצנו לפנות אותם בשיתוף פעולה עם המשטרה. נמשיך לגלות אפס סובלנות ומקסימום אכיפה - ולשמור על חווית אירוח איכותית ורגועה לאורחי מלונות הרשת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה