תיירות

טסים לחו״ל? זו הטעות הגדולה שרובכם עושים ועלולה לעלות ביוקר

קושרים סרט על המזוודה לפני שאתם טסים? מדובר בטעות חמורה במיוחד שעלולה לגרום לעיכוב בהגעת המזוודה למסוע ואף לעורר את חשדם של בודקי הביטחון. כל הפרטים לפניכם
מערכת ice | 
שדה תעופה (צילום freepik)
אחד הדברים שהרבה מאוד מטיילים בעולם נוהגים לעשות הוא לקשור סרט על המזוודה איתה הם טסים כאות זיהוי, זאת כדי שיהיה קל יותר לזהות את המזוודה במהלך הנחיתה של המזוודות על המסוע.
למרות שרוב האנשים חושבים שזו דרך יעילה למציאת המזוודה, עובד כבודה בשדה התעופה בבירת אירלנד, דבלין, חושף כי מדובר בטעות גדולה שעלולה לעלות לכם ביוקר. אותו עובד סיפר לאתר החדשות RSVP Live, כי על הנוסעים להיזהר מהתופעה הזו ולהפסיק אותה לאלתר.
אותו עובד בכבודה של נמל התעופה המרכזי באירלנד, ג'ון סיפר כי סימן בולט על המזוודה יכול להוביל לבעיות בסריקה, ולפיכך אתם עשויים אף להתעכב יתר על המידה. לטענתו של ג'ון, הסרטים והסימנים אותם אתם משאירים על המזוודה עשויים לבלב את הסורקים האוטומטיים ולגרום לעיכוב בקבלת המזוודות.
ג'ון סיפר לאתר החדשות האירי: "אם לא ניתן לסרוק את המזוודה באופן אוטומטי, היא עלולה לעבור לבדיקה ידנית, מה שעלול לגרום לכך שהכבודה שלכם לא תגיע לטיסה". נוסף על כך, הוא טוען כי הסרטים על המזוודה עשויים למשוך את תשומת לבם של אנשי האבטחה לרעה, ולגרום לבדיקות פולשניות. אז בפעם הבאה שאתם טסים לחו"ל, תשתדלו להימנע מלקשור סימני זיהוי על המזוודה, ואולי פשוט תיקנו מזוודה בולטת יותר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה