תיירות

בנתב"ג מזהירים: עומס חמור בשל חוסר בעובדים, המזוודות יעוכבו

מתברר כי הזמנים להמתנה למזוודות יהיו ארוכים מאוד וציבור הנוסעים ישלם את המחיר הכבד, עידן סיפק הסבר לכך בראיון: "הנהלת שדה התעופה פיטרה לאחרונה 170-180 עובדים, כנראה פחות חשוב לה לתת שירות טוב לציבור הנוסעים"
מערכת ice |  2
מזוודות בשדה תעופה (צילום פלאש 90)
האם צפוי לנו קיץ קשה בנתב"ג? מצד אחד חברות התעופה הבינלאומיות חוזרות לאט לאט לעבודה בישראל, אבל מנגד כנראה יו"ר רשות שדות התעופה, פנחס עידן, מזהיר מפני תקלה שעשויה לקרות.
מתברר כי הזמנים להמתנה למזוודות יהיו ארוכים מאוד וציבור הנוסעים ישלם את המחיר הכבד, עידן סיפק הסבר לכך בראיון לפספורטניוז: "הנהלת שדה התעופה פיטרה לאחרונה 170-180 עובדים, כנראה פחות חשוב לה לתת שירות טוב לציבור הנוסעים".
עוד הסביר: ״אנחנו מבחינת העובדים עושים את המקסימום, אבל כאשר יש פיק של טיסות ונוסעים קשה לנו לעזור כאשר חסרים לנו לא מעט עובדים. למשל בעומס שנוצר, אם היו עוד 50-70 עובדים במשמרת אז השירות היה ניתן כמו שצריך. אנחנו רוצים שתהיה כמה שיותר עבודה בנתב"ג, אך בלי מספיק עובדים קשה לנו לתת את השירות".
הקיץ כבר כאן, נמל התעופה בן גוריון הולך ומתמלא ועל פי רשות שדות התעופה, אמש יום ראשון ה-9/6/2024 יעברו בנמל התעופה בן גוריון כ-53,400 נוסעים ב-331 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות. בסך הכל יצאו היום כ-28,700 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל כ- 24,700 נוסעים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תשלמו טוב אז יגיעו עובדים
    דורית 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל דיילי ודיילות קרקע וצוות העובדים מקבלים שכר נמוך ביותר. אסבטח שאין עובדים. אני רציתי לעבוד שם, וכשראיתי המשכורות, ויתרתי מיד.
    סגור
  • 1.
    בלאגן בנתב״ג
    רונן גלבוע 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה שלא להרע לתושבים גם ככה הם לא סובלים מספיק
    סגור