תיירות

בשורה אדירה לטסים מישראל: ענקיות התעופה חוזרות - המחירים ירדו?

השבוע יונייטד אירליינס ודלתא אירליינס, חברות התעופה המובילות מארה"ב, מחזירות את פעילותן לנתב"ג לאחר שביטלו זאת בעקבות מלחמת חרבות ברזל. הדבר ייצור תחרות אל מול המחירים שמציעה אל על, מה שבהחלט עשוי להיות מתורגם בהמשך לירידה במחירי הכרטיסים
מערכת ice | 
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
המלחמה המתמשכת בין ישראל לחמאס הובילה חברות תעופה רבות לבטל את פעילותן בישראל, בשל החשש מהמציאות הביטחונית. למרות שחברות רבות הודיעו על חזרתן (ואז ביטלו שוב, וחזרו שוב), העובדה כי סיום המלחמה לא נראה באופק גרמה לחברות רבות להישאר בחוץ, והחברות שכן טסות הרשו לעצמן להעלות את המחירים באופן ניכר. לרגל חזרתן של ענקיות התעופה האמריקניות – האם עלינו לצפות לירידה משמעותית במחירי הטיסות?
אתמול (חמישי), טיסה 084 של יונייטד אירליינס נחתה בישראל לאחר שהמריאה מניו יורק שבארה"ב. גם חברת דלתא איירליינס צפויה לנחות מחר (שבת) בנתב"ג. מפרוץ המלחמה ועד כה, המפעילה הבלעדית של טיסות לאמריקה הצפונית מישראל הייתה אל על, אשר העלתה את מחיריה באופן ניכר. סביר להניח כי כניסת החברות האמריקניות תייצר תחרות כך שהמחירים צפויים להתאזן במידה מסוימת, מה שיתפרש כירידה במחירים.
נזכיר כי בריאיון שהעניק נדב חנין, סמנכ"ל השיווק של אל על, לאתר ice, הוא התייחס לביקורת בנוגע לעליית המחירים של החברה והסביר כי אחת הסיבות היא הפערים המשמעותיים בין ההיצע לביקוש. "יש כאן מחסור גדול בהיצע. חלק ממה שאנחנו מתמודדים זה לתת פתרונות לכל מי שרוצה לצאת, ולכן ההתעסקות במחיר היא לא כמו בתקופה רגילה שאתה רוצה למקסם רווחים והכנסות". עוד הוסיף: "זה לא שאנחנו לא רוצים לעשות את זה, אבל עכשיו אנחנו נמצאים במצב בו אנחנו מנסים לאזן את הביקוש ושיישארו די מקומות לצרכים של ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה