תיירות

רמי לוי וישראייר מסתבכים בתביעה: הטיסה שבוטלה תעלה ביוקר?

ישראייר בבעלותו של רמי לוי חטפה תביעה על סך 8,500 שקל מנוסעת, שטענה כי הטיסה שלה הוקדמה אחרי שבחברה שלחו לה הודעה כי היא מבוטלת, אך לא טרחו לכאורה להודיעה לה שהיא הוקדמה בשעה וחצי: "טענת התובעת אינה נכונה. החברה הודיעה על הקדמת הטיסה"
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום shutterstock, יחצ, פלאש 90/ משה שי)
חברת התעופה הישראלית ישראייר, שנמצאת בבעלותו של איש העסקים רמי לוי, מסתבכת עם תביעה חדשה שהוגשה נגדה השבוע לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות, זאת לאחר שנוסעת תבעה אותם על סכום של 8,500 שקל, על כך שלכאורה הודיעו לה שהטיסה שלה מבוטלת, אך לא טרחו להודיע לה על הטיסה החלופית.
על פי הדיווח היום (שני) ב"מיינט קריות", התובעת, תושבת קריית ביאליק, טוענת כי בישראייר הודיעו על ביטול הטיסה שלה לבירת יוון, אתונה, שבוטלה בשל מתקפת הטילים האיראנית על ישראל, אך זו טוענת כי חברת התעופה לא הודיעה לה על כך שהטיסה אמורה להמריא בשעה אחרת, כך שהיא הייתה בטוחה שהטיסה שלה בוטלה לאלתר.

אותה נוסעת טוענת כי היא הזמינה טיסה לתאריך ה-14 באפריל, שאמורה הייתה לצאת מנתב"ג לאתונה בשעה 20:50, אלא שלילה לפני הטיסה היא קיבלה מישראייר הודעה בה נכתב כי לאור המצב הביטחוני וסגירת המרחב האווירי, אנו נאלצים לדחות את טיסתך. אנו מבקשים שלא להגיע לשדה התעופה לבידוק בשלב זה".

התובעת טוענת כי היא שלחה למחרת הודעה לישראייר בנוגע לטיסה, ושם תחילה לא ענו לה, אך בהמשך שלחו לה מייל בה היא נשאלה מדוע לא הגיעה לטיסה שיצאה ב-19:15 באותו היום. התובעת הייתה המומה וטענה כי לא קיבלה שום הודעה על כך, אך בחברה טוענים ההיפך. מישראייר נמסר: "טענת התובעת אינה נכונה. החברה הודיעה על הקדמת הטיסה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה