תיירות

נתב"ג שובר שיאי עומס: זו ההמלצה החריגה לטסים לחו"ל

על פי רשות שדות התעופה, סך הכל יצאו היום כ-30,100 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל  כ-25,100 נוסעים. על כן, ברשות שדות התעופה ממליצים לנוסעים לעקוב אחר לוח הטיסות העדכני באתר האינטרנט של רשות שדות התעופה ואצל חברות התעופה
מערכת ice |  1
טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
ימי העמוס בנתב"ג חוזרים ובגדול והיום [חמישי] ה-18/4/2024 יעברו בנמל התעופה בן גוריון כ-55,200 נוסעים ב-336 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות. מדובר בשיא של יותר מחצי שנה, עת פרצה מלחמת חרבות ברזל.  
על פי רשות שדות התעופה, סך הכל יצאו היום כ-30,100 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל  כ-25,100 נוסעים. על כן, ברשות שדות התעופה ממליצים לנוסעים לעקוב אחר לוח הטיסות העדכני באתר האינטרנט של רשות שדות התעופה ואצל חברות התעופה.
 
במקביל, רש"ת קוראת לציבור הנוסעים לעשות צ'ק-אין מהבית ולהגיע לנתב"ג שלוש שעות לפני הטיסה. ברחבי הטרמינל פרושים קיוסקים לרישום לטיסה ולהוצאת תג המזוודה, עבור חברות התעופה המשתתפות בתהליך, ומאפשרות לשלוח את המזוודה בדלפקי הדרופ-אוף של חברות התעופה.
נוסעים עם כבודת יד בלבד יוכלו לעבור בידוק בטחוני מהיר במגזר W. כמו כן קוראת רשות שדות התעופה לנוסעים לבדוק היטב את כבודת היד ולוודא כי אין בה חפצים האסורים להטסה כמו נשק או תחמושת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך? רוב החברות הפסיקו לטוס (ל"ת)
    קקק 04/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור