תיירות

הטיסה מישראל השתבשה: 7 נוסעים פונו אל בית החולים

מטוס של חברת "יונייטד איירליינס", שעשה את דרכו אל ניוארק בניו יורק והכיל כ-320 נוסעים כולל אנשי צוות, ביצע נחיתה לא צפויה בנמל התעופה סטיוארט בניו יורק עקב תנאי מזג אוויר שלא איפשרו את המשך הטיסה וכיסי אוויר שגרמו לנזק לחלק מהטסים
מערכת ice | 
חברת תעופה (צילום freepik)
בלגן גדול בטיסה שיצאה מישראל. דרמה נרשמה במהלך טיסה לנתב"ג, כאשר כיסי אוויר קשים במיוחד גרמו בעיות לשבעה נוסעים, אשר נפגעו ונזקקו לטיפול רפואי בבית חולים אליו פונו עם נחיתת החירום, בעקבות סערה אליה נקלע היום (שבת) מטוס של חברת "יונייטד איירליינס", שעשה את דרכו אל ניוארק בניו יורק.
על פי הפרסום במאקו, המטוס, שהכיל כ-320 נוסעים כולל אנשי צוות, ביצע נחיתה לא צפויה בנמל התעופה סטיוארט בניו יורק עקב תנאי מזג אוויר שלא איפשרו את המשך הטיסה וכיסי אוויר שגרמו לנזק לחלק מהטסים.

ב-ABC פורסם כי הטיסה אושרה לנחיתה בניוארק אחרי 11 שעות באוויר, אך בגובה של כ-200 מטר בלבד מעל הקרקע, הטייס הסיט את הטיסה ושינה את הכיוון עקב רוחות עזות הרוחות וכיסי אוויר שמנעו נחיתה בטוחה.
אחד הנוסעים תיאר את החוויה המבעיתה: "זה הרגיש כמו Six Flags (פארק שעשועים), הודעתי לאשתי רק ליתר ביטחון". עם הנחיתה בסטיוארט פרמדיקים המתינו על המסלול וטיפלו בנוסעים רבים שחשו ברע, 7 מהם פונו לבית חולים להמשך טיפול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה