תיירות

זה אמיתי: ילדה תינוק במטוס והוא קיבל 90 טיסות בחינם

תינוק נולד בריא ושלם במהלך טיסה של חברת ארומקסיקו מהבירה מקסיקו סיטי לסיודאד חוארס. עם הנחיתה, התינוק ואמו פונו אל בית החולים שם עברו נבדקו בצורה מקיפה, ונמצא כי מצבם חיובי. וחברת התעופה? היא עומדת לתת לתינוק מתנה מדהימה במיוחד של 90 טיסות חינם במהלך חייו, זאת כמחווה ל-90 שנות פעילות החברה
מערכת ice |  1
כרטיס טיסה (צילום freepik)

תמיד שמעתם את זה בסרטים, או חשבתם שזו אגדה אורבנית. אבל מי שיולדת בטיסה בהחלט יכולה לזכות בכל הקופה. במהלך טיסה פנימית במקסיקו, מתברר שאישה בת 31 הביאה לעולם בסוף השבוע החולף תינוק שנולד בריא ושלם, אבל זאת במהלך טיסה של חברת ארומקסיקו מהבירה מקסיקו סיטי לסיודאד חוארס, הלידה בשמיים עומדת להתברר כמשתלמת במיוחד.

במקסיקו דווח כי מדובר בד"ר לטיסיה אוליבארס סולוריו, שהיא רופאה שהייתה על הטיסה, ומיד שביקשו הדיילים סיוע מנוסעים שמבינים במצבים שכאלה, היא נחלצה לסייע וכך, בתנאים לא תנאים, היא סייעה לאישה ללדת בגובה של 30 אלף רגל מעל האדמה.
 



עם הנחיתה, התינוק ואמו פונו אל בית החולים שם עברו נבדקו בצורה מקיפה, ונמצא כי מצבם חיובי. וחברת התעופה? היא עומדת לתת לתינוק מתנה מדהימה במיוחד של 90 טיסות חינם במהלך חייו, זאת כמחווה ל-90 שנות פעילות החברה.

דובר החברה סיפר לתקשורת המקסיקנית: "חווינו רגע ייחודי באחד ממטוסינו, וקיבלנו בברכה נוסע חדש במהלך הטיסה. הלידה הייתה אירוע יוצא דופן שנגע בליבנו". גם הקפטן בטיסה התרגש: "זו הפעם הראשונה שיילדתי ב-18 השנים שבהן אני טס. היא תמיד תוכל לספר שהיא נולדה באוויר. אני מרגיש כה גאה שסייעתי להביא אותה לעולם".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה 90? מגיעות לו טיסות לכל החיים
    גדעון 03/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קמצנים, ארומקסיקו.
    סגור