תיירות

בשורה אדירה לטסים מישראל: חברת התעופה חוזרת לנתב"ג - כבר היום

אחת מחברות הצ'רטר הידועות ביותר, חברת הלואו קוסט איזיג'ט, משיבה את קווי התעופה ארצה וממנה. לאחר שהקפיאה את פעילותה בישראל בעקבות ה-7 באוקטובר, הטיסה הראשונה צפויה לצאת ללונדון. מנכ"ל הולידיי פיינדר: "המהלך חשוב מאוד להורדת מחירים, לאחר שבחודשים האחרונים נרשמה עלייה משמעותית"
מערכת ice | 
איזיג'ט (צילום shutterstock, unsplash)
לאחר שחברות תעופה רבות ביטלו את טיסותיהן ארצה וממנה מאז ה-7 באוקטובר, נראה כי לאחרונה נרשמת מגמת התאוששות ומדינות רבות החזירו את קווי הטיסות מנתב"ג לפעילות יחסית. הבוקר (שני) צפויה לחזור לפעול בישראל אחת מחברות הצ'רטר הידועות ביותר, חברת הלואו קוסט איזיג'ט. 
"איזי ג'ט היא הקטר של חברות הלואו קוסט", מסביר סמנכ"ל קשרי תעופה ניר מזור לכתב "ישראל היום" שמעון יעיש. "אפשר לקוות שאחריה יגיעו חזרה חברות נוספות שמביטות במהלך. יחד עם זאת, צריך לתאם ציפיות, עונת הקיץ הקרובה תהיה בכל מקרה יקרה משמעותית מהעונה הקודמת".
הטיסה הראשונה של איזיג'ט מישראל צפיוה להיות ללונדון, ובמהלך הימים הקרובים צפויה החברה להמשיך לטוס לכל שאר היעדים שפורטו. לפני כמה ימים פתחה איזיג'ט את מבצע החורף שלה לטיסות - בין היתר גם לישראל ומישראל - וכעת החברה מוכרת כרטיסים עד למארס בשנה הבאה.
עוז גור, מנכ"ל הולידיי פיינדר, הוסיף בשיחה עם "ישראל היום": "החזרה של חברת התעופה איזיג'ט חשובה מאוד להורדת מחירי הטיסות מישראל". לדבריו, "בחודשים האחרונים רק מספר חברות תעופה קטן ובעיקר אל על הפעילו טיסות מישראל מה שגרם לעליית מחירים משמעותית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה